uptowngirl1365380300 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Noen som har noen erfaringer med gode eller dårlige merker på oppvaskmaskin? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Asko har desidert den beste innredninga og de smarteste løsningene. Selv kjøpte vi Miele, det føltes som å kjøpe Toyota når jeg egentlig ville ha Mercedes. :-O 0 Siter
rudolfine Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Asko har desidert den beste innredninga og de smarteste løsningene. Selv kjøpte vi Miele, det føltes som å kjøpe Toyota når jeg egentlig ville ha Mercedes. :-O Vi har hatt asko i 8 år, vært veldig fornøyd. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Vi har Siemens, det som var "toppmodellen" for 3 år siden (da vi kjøpte den). Kunne ikke vært mer fornøyd! 0 Siter
Gjest ADP 5560 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Vi har hatt asko i 8 år, vært veldig fornøyd. Ihvertfall ikke ADP 5560. Den har vi, og er veldig misfornøyd. Grunnen er at den tørker altfor dårlig i forhold til andre maskiner vi har hatt. Dette til tross for at den ifølge opplysningene skulle tørke bra. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Miele - ingen over, ingen ved siden av. Vi har en som er ekstra høy, og med justeringen på midterst kurv gjør det at vi kan kjøre kakefat og store greier inni der. Også er det bestikkskuff på toppen, helt uvurderlig i forhold til å ta vare på bestikket. 0 Siter
Gjest ikke Asko her mer Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Vi har hatt asko i 8 år, vært veldig fornøyd. .... og vi har hatt Asko i 11 år, joda den vasker enda .... men har hatt masse tull og reparasjoner med den, så her blir det IKKE Asko mer. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Miele - ingen over, ingen ved siden av. Vi har en som er ekstra høy, og med justeringen på midterst kurv gjør det at vi kan kjøre kakefat og store greier inni der. Også er det bestikkskuff på toppen, helt uvurderlig i forhold til å ta vare på bestikket. Arg, jeg hater bestikkskuffen... 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har Miele, men det skal jeg ikke ha neste gang. Mine foreldre har en Bosch, og den er fantastisk. Velg for all del en maskin som har A på lydnivå og tørkning 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Arg, jeg hater bestikkskuffen... Hvorfor det? - Den holder bestikket pent (ikke riper og slikt i maskina) - Det blir alltid rent - Det går utrolig fort å ta ut av maskina når man sorterer ved innsetting Har bestikkskuffen et drawback jeg ikke har funnet? 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hvorfor det? - Den holder bestikket pent (ikke riper og slikt i maskina) - Det blir alltid rent - Det går utrolig fort å ta ut av maskina når man sorterer ved innsetting Har bestikkskuffen et drawback jeg ikke har funnet? Sorteringen og det at man må passe på at ingenting ligger oppå hverandre er noe jævla mas. Savner å bare kunne sette bestikket i beholderen og glemme det. Det ironiske er at forhandleren som solgte meg maskinen nevnte at mange mislikte denne skuffen. Men siden det hørtes så praktisk ut, så kjøpte jeg det allikevel.. Hehe, jaja.. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Sorteringen og det at man må passe på at ingenting ligger oppå hverandre er noe jævla mas. Savner å bare kunne sette bestikket i beholderen og glemme det. Det ironiske er at forhandleren som solgte meg maskinen nevnte at mange mislikte denne skuffen. Men siden det hørtes så praktisk ut, så kjøpte jeg det allikevel.. Hehe, jaja.. Jøss. Synes den er helt knall, jeg! Og alle de som har kikket på maskina her misunner meg den. Gir jo plass til mer i selve maskina, da, det er jo godt. Her kjøres nemlig alt unntatt jerngryta i maskina, så det er fullt, ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hadde Whirpool tidligere, den bråket som et uvær og det skal jeg ikke ha flere ganger. Nå har jeg Bosch og er veldig fornøyd med det. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Sorteringen og det at man må passe på at ingenting ligger oppå hverandre er noe jævla mas. Savner å bare kunne sette bestikket i beholderen og glemme det. Det ironiske er at forhandleren som solgte meg maskinen nevnte at mange mislikte denne skuffen. Men siden det hørtes så praktisk ut, så kjøpte jeg det allikevel.. Hehe, jaja.. Syns det var mye verre pes å passe på at skjeene ikke sto inni hverandre i bestikkkurven enn å passe på hvordan bestikket ligger i bestikkskuffen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hadde Whirpool tidligere, den bråket som et uvær og det skal jeg ikke ha flere ganger. Nå har jeg Bosch og er veldig fornøyd med det. Syns Bosch og Siemens har så utrolig dårlig løsning inni, der er det ingen som slår Asko. Jeg sjekka og sammenligna til jeg trodde jeg skulle bli sprø da den gamle oppvaskmaskinen gikk og fant ut at de to merkene jeg _ikke_ ville ha på grunn av interiørløsinga var Bosch og Siemens. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 .... og vi har hatt Asko i 11 år, joda den vasker enda .... men har hatt masse tull og reparasjoner med den, så her blir det IKKE Asko mer. Det var fordi vi hadde hørt at Asko stadig måtte repareres at vi _ikke_ kjøpte Asko selv om de har den beste løsninga inni. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Syns Bosch og Siemens har så utrolig dårlig løsning inni, der er det ingen som slår Asko. Jeg sjekka og sammenligna til jeg trodde jeg skulle bli sprø da den gamle oppvaskmaskinen gikk og fant ut at de to merkene jeg _ikke_ ville ha på grunn av interiørløsinga var Bosch og Siemens. Synes stort sett den er helt grei jeg, men det er kanskje en vanesak. Da jeg gikk fra Whirlpool til Bosch var det veldig uvant i begynnelsen. 0 Siter
Jorunn Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Vi har hatt asko i 8 år, vært veldig fornøyd. Vi har ASKO på 8. året. Vasker som bare det og har heller ikke hatt reperasjoner på den. Jeg kommer nok til å velge ASKO igjen. 0 Siter
asterix Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Miele - ingen over, ingen ved siden av. Vi har en som er ekstra høy, og med justeringen på midterst kurv gjør det at vi kan kjøre kakefat og store greier inni der. Også er det bestikkskuff på toppen, helt uvurderlig i forhold til å ta vare på bestikket. Vi lånte oppvaskmaskinen som var i huset her da vi holdt på å flytte inn. Den hadde bestikkskuff og tok meg ikke mange dagene før jeg hatet den som pesten. Jeg var overlykkelig da vår egen maskin kom og jeg ble kvitt den med bestikkskuff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.