Gjest ChiengMai Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Vi lånte oppvaskmaskinen som var i huset her da vi holdt på å flytte inn. Den hadde bestikkskuff og tok meg ikke mange dagene før jeg hatet den som pesten. Jeg var overlykkelig da vår egen maskin kom og jeg ble kvitt den med bestikkskuff. Det der blir nok som mora og dattera, det der... Grunnen til at jeg var skeptisk til Miele var nettopp den bestikkskuffa. Nå, etter et par måneder, ville jeg ikke byttet den ut for alt i verden. Har enda ikke funnet noe bestikk som ikke er gullende rent, noe som stadig skjedde med skjeene før hvis vi ikke passa godt nok på. 0 Siter
asterix Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det der blir nok som mora og dattera, det der... Grunnen til at jeg var skeptisk til Miele var nettopp den bestikkskuffa. Nå, etter et par måneder, ville jeg ikke byttet den ut for alt i verden. Har enda ikke funnet noe bestikk som ikke er gullende rent, noe som stadig skjedde med skjeene før hvis vi ikke passa godt nok på. Har aldri opplevd skitne skjeer eller noe annet i min maskin. Setter jo selvfølgelig bestikket med skaftet ned i beholderen da. 0 Siter
asterix Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Vår Siemens har gått helt prikkfritt i over 12 år og har vært med på flyttelasset 7 ganger på den tiden. Den har blitt kjørt oftere og oftere opp gjennom årene siden vi da vi kjøpte den hadde 1 barn og nå har vi 8... ;-) Så nå kjøres den i gj.snitt minst 1 1/2 gang pr dag. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Har aldri opplevd skitne skjeer eller noe annet i min maskin. Setter jo selvfølgelig bestikket med skaftet ned i beholderen da. Ja selvfølgelig setter man bestikket i bestikkskuffen med skaftet ned. MEN man må passe på at skjeene ikke står sammen, eller inni hverandre om du vil. Da kommer det ikke vann til og skjeene blir ikke rene. Passer du på sånt blir alt selvfølgelig rent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.