Gjest gulhår Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Åssen får jeg vek gulheten i det stripa håret mitt? Stripa håret like før påske og håret ble som gummi! Hadde en mørk farge som satt ganske godt og det måtte stripes to ganger, men enda ble det bare gult. Nå er jeg lei, er det for tidlig å srtipe det igjen slik at det blir blondere/hvitere?? Har prøvd en sånn shampo for gulskjær i håret, det hjalp allefall ikke.... Er jo ikke fint. glansløst og trist ganske enkelt! Noen som vet om jeg kan srtipe det igjen nå?? 0 Siter
Jally Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 bare å stripe det igjen det... Hei ! Har du mørkt, farget hår fra før, bør du avfarge det før du striper det. Skal du ha hvite/helt lyse striper er det aller best å bleke på naturlig farge. Mvh. 0 Siter
Gjest det fikser frisøren Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Dra til frisøren å rett opp feilen din der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.