Gjest krimskrams Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Som de tar imot og smelter om? Jeg har noen 80-talls ringer osv. som bare ligger der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Tror ikke det går, har en drøss kjeder og anheng selv som aldri brukes og skulle gjerne fått dem smeltet om eller byttet inn. Men noen her inne sa at sølv var verdt så lite at det ikke ble gjort. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det er praktisk mulig, men ikke lønnsomt da det ikke finnes modeller som er laget for det slik som det er for gull. Sier gullsmeden i slekta mi. ) 0 Siter
Gjest krimskrams Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det er praktisk mulig, men ikke lønnsomt da det ikke finnes modeller som er laget for det slik som det er for gull. Sier gullsmeden i slekta mi. ) Takk for at du spurte gullsmeden! Det er kjedelig å ha det liggende, og det er ikke min "stil" på ringene lenger. 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Takk for at du spurte gullsmeden! Det er kjedelig å ha det liggende, og det er ikke min "stil" på ringene lenger. Kan du ikke smelte det selv - til en klump som du kan ha som en slags "minnestein"? .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.