Gjest Sol, her kommer vi!! Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det bra hotell man får da? Vi er to voksne og et barn (5 år) som lurer på å ta en hopp-på-tur til helga, bare ha kofferten klar å reise av sted, det blir uspesifisert da, men tør vi det med et barn mon tro? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 De prioriterer barnefamilier. Men søsteren min dro til Mallorca for 2 dager siden. Med 2 gutter (12 og 15 år) de havnet på et elendig hotell som luktet grusomt, hadde ikke basseng og hadde masse ødelagte møbler. De fikk flyttet om, men måtte betale 9000 kroner for det! Tror ikke hun reiser uspesifisert flere ganger... Jeg hadde ikke turt det med barn iallefall. Nå hører det vel med i historien at hun har gjort det mange ganger før og vært ganske heldig.. men ikke denne gangen nei... 0 Siter
lambi Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Vi reiste uspesifisert til Lanzarote med vår gutt som var da 13 måneder og det gikk kjempefint. Fikk et flott sted som lå nært både strand og sentrum. Vi reiser gjerne uspesifisert igjen. Det eneste er at man kanskje bør tenke på litt når og hvor man reiser - reiser man midt i høysesongen til et populært sted så er det nok vanskeligere å få bra steder vil jeg tro. 0 Siter
willow Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 sørg for å få en garanti på hvor mange stjerner det er på hotellet. tror det er star tour som opererer med et minimum på to stjerner på slike turer. da kan det ikke slå fullstendig feil. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har reist uspesifisert mange ganger og har vært fornøyd alle gangene, men man må være instilt på at hotellet kan være ganske simpelt, så man ikke lar det ødelegge for ferien. Reiser alene denne uka med jentungen, vi skal på uspesifisert tur til bulgaria 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har bodd på et virkelig stusselig hotell når jeg reiste på uspesifisert. Det var mange barnefamilier der også..herremin. Det hører til historien at jeg og min venninne fikk bytte hotell, men ikke familiene fordi de var for mange. Andre ganger har jeg vært veldig heldig. Jeg hadde IKKE reist uspesifisert med barn. Spesielt ikke siden de fleste som reiser slik er ungdom, som gjerne liker å feste litt 0 Siter
collins Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Utenom sesongen er sjansen stor for et bra hotell, men ikke nå i perioden fram til ca 10 august. Da får man som regel kun dårlige hotell på de svært få restplassene som tilbys. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Selv uten unger ville jeg ikke tatt sjansen på å reise uspesifisert på denne tiden. De beste hotellene er tatt, og selv om du tilbyr å betale deg opp - noe som går fint ellers i året - finnes det ikke kapasitet. Du kan fint havne på et lite rom uten dusj - i verste fall - ved siden av 10 kronisk fulle engelske hooligans som holder det gående 24 timer i døgnet, og rommet kan befinne seg i etasjen over en bar som aldri sover. Ikke noe for deg med unger. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Selv uten unger ville jeg ikke tatt sjansen på å reise uspesifisert på denne tiden. De beste hotellene er tatt, og selv om du tilbyr å betale deg opp - noe som går fint ellers i året - finnes det ikke kapasitet. Du kan fint havne på et lite rom uten dusj - i verste fall - ved siden av 10 kronisk fulle engelske hooligans som holder det gående 24 timer i døgnet, og rommet kan befinne seg i etasjen over en bar som aldri sover. Ikke noe for deg med unger. Noen sjanser må man ta her i livet, har reist uspesifisert på denne tiden før og vært heldig, alternativet for meg er ikke å reise i det hele tatt, prisene her nord er sinnsyke 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har reist masse uspesifisert og har bare fått bra hotell. Det er oftest de dyreste hotellene som ikke er fullbooket. Eneste gangen jeg har vært uheldig var da jeg var på Lanzarote og havnet på Playa Flamingo. Bra hotell men langt utenfor folkeskikken og ikke noen annen butikk og restaurant enn det som tilhørte hotellet ( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Noen sjanser må man ta her i livet, har reist uspesifisert på denne tiden før og vært heldig, alternativet for meg er ikke å reise i det hele tatt, prisene her nord er sinnsyke Joa, og i så fall er det jo bare å dra. Men det kan kanskje lønne seg å ikke reise til de verste fyllehøla. Da minimaliserer du i hvert fall faren for å ende opp på et partyhotell. 0 Siter
Gjest sydenelsker Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Tror du bør tenke deg om to ganger før dere reiser usp.med et så lite barn.Det gjorde ikke vi..Kom til et kummerligt hotell uten toalett på rommet og "dusj"i underetasjen.Innvasjon av maur og skikkeligt bedretent.Hadde hørt av mange at barnefam ble prioritert ved tildelig,men det stemmte ikke på vår tur iallefall.To unge jenter vi reiste sammen med kom til et betrakteligt bedre hotell enn våres. Å tenke at du kan betale deg opp i standar når du kommer ned er jo greit nok,men da må du og være innstillt på å betale mye for en standar som kansje ikke er så mye verdt. Nei,se deg heller om etter en rimlig tur der du i det minste vet hvor du skal bo.Annbefaler deg å sattse på et hotell/leilighet med basseng.Det kan være travelt å måtte være på stranda med et lite barn.. Ønsker dere en vellykket ferie. 0 Siter
Gjest ikke uspes her Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det er ikke sikkert det er SÅ mye dyrere med et spesifisert hotell. Vi betalte nettopp 1995,- for et 3* i Tyrkia. Helt greit hotell, 100 m fra stranda. 0 Siter
Speak Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det er så mange som er så bekymret for barna når de reiser uspesifisert. Men jeg synes det er vi voksne som er mest kritiske. Vesla mi hadde godtatt å ligge på en madrass på gulvet med laken over seg. Så bare reis er mitt råd, jeg har prøvd det mange ganger, og det har gått helt greit. Dere kan nok ikke forvente et førsteklasses hotel med alt tilrettelagt for barn, og beliggenhet på stranda. Men det spiller vel ingen rolle? 0 Siter
Speak Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det er så mange som er så bekymret for barna når de reiser uspesifisert. Men jeg synes det er vi voksne som er mest kritiske. Vesla mi hadde godtatt å ligge på en madrass på gulvet med laken over seg. Så bare reis er mitt råd, jeg har prøvd det mange ganger, og det har gått helt greit. Dere kan nok ikke forvente et førsteklasses hotel med alt tilrettelagt for barn, og beliggenhet på stranda. Men det spiller vel ingen rolle? Et lite tillegg: Det går an å reise uspesifisert med do/dusj. Koster noen kroner mer, men det kan være greit. 0 Siter
Gjest milanesia Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ville jeg aldri gjort med et lite barn. Kost på dere et spesifisert bosted så slipper dere skuffelser, flytting og uventede kostenader når dere kommer ned. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Vi har reist uspesifiset med vår datter som da var 2 år gammel til Rhodos. Dette ble en svært dårlig opplevelse, der vi havnet midt i byen med mye bråk og trafikk. Dagen etter ankomst ringte vi ving-reiser og ba om bytte. Fikk så beskjed om at alt så og si var fullbooket over hele øya pga av høysesong i juni,juli og aug. Det var så ille at vi ba om å få reise hjem. De kom til slutt med et tilbud som eneste mulighet, og det var et bosted som var svært dyrt i utgangspunktet, og vi klarte å få prutet ned til å betale 15.000 kr i tillegg til den reisen vi i utgangspunktet betalte. Dette blei svært dyrt for oss, og vi lovet oss at vi aldri mer skulle satse på uspesifisert ferie i høysesongen. Tror nok at en kan få fine plasser utenom sesongen. Og jeg tror nok også at en kan være heldig,men det er et sjansespill som kan koste dyrt både av penger og ressurser pga å bli svært frustrert slik vi ble. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 De prioriterer barnefamilier. Men søsteren min dro til Mallorca for 2 dager siden. Med 2 gutter (12 og 15 år) de havnet på et elendig hotell som luktet grusomt, hadde ikke basseng og hadde masse ødelagte møbler. De fikk flyttet om, men måtte betale 9000 kroner for det! Tror ikke hun reiser uspesifisert flere ganger... Jeg hadde ikke turt det med barn iallefall. Nå hører det vel med i historien at hun har gjort det mange ganger før og vært ganske heldig.. men ikke denne gangen nei... Har vært i syden mange ganger, og reiser stort sett uspesifisert. Har aldri hatt noe å klage på,bodd på både dyre og flotte hoteller, og noen ganger mer enkelt. Og så lenge jeg synes alt er greit, synes barna det også. Barn er vel i utgangspunktet ikke så kravstore, men vi som voksne har kanskje lett for å finne feil og mangler, og da mener ofte de det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.