Gå til innhold

Hvor langt mellom Youngstorvet og Grünerløkka?

Anbefalte innlegg

Gjest signatura
Skrevet

Jeg skal gå mellom disse to stedene, hvor lang tid må jeg regne. Jeg kommer til å gå i spasertempo.

Videoannonse
Annonse
Gjest spasertur
Skrevet

Grünerløkka er svært ... hvor langt skal du? Det er jo ikke lange spaserturen mellom Youngstorget og Schaushallen, forschempel :-)

Gjest signatura
Skrevet

Grünerløkka er svært ... hvor langt skal du? Det er jo ikke lange spaserturen mellom Youngstorget og Schaushallen, forschempel :-)

Jeg har bare hørt at det er så fint på Grünerløkka jeg, med mange uteserveringer og småbutikker. Så hvis dette finnes et bestemt område, er det dit jeg skal altså.

laguna1365380434
Skrevet

fem minutter til nedre løkka..Og å spasere opp hele løkka, fra eventyrbrua til birkelunden toppen tar sikkert ti-femten minutter om du går rask, og tjue om du somler. Tror eg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det kommer _veldig_ an på hvor på Grunerløkka du skal.

Skrevet

Det er ikke langt, etter ca. 5 min. gange begynner løkka. Etter 15 min. er du der morroa begynner!

Gjest signatura
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Den turen skal jeg nok klare, har hele dagen på meg. Jeg kan jo ta ei ølpause underveis om jeg blir sliten! hehe...

Skrevet

Jeg har bare hørt at det er så fint på Grünerløkka jeg, med mange uteserveringer og småbutikker. Så hvis dette finnes et bestemt område, er det dit jeg skal altså.

Da går du bort Torggata, over eventyrbrua, svinger opp Markveien, går skrått over Olaf Ryes og fortsetter opp Thv.Meyersgate.

Da har du fått med deg det meste av butikker og puber. De mest brune pubene ligger nederst i Thv.Meyersgate men det er kanskje ikke dit du har tenkt deg ;o)

Gjest signatura
Skrevet

Da går du bort Torggata, over eventyrbrua, svinger opp Markveien, går skrått over Olaf Ryes og fortsetter opp Thv.Meyersgate.

Da har du fått med deg det meste av butikker og puber. De mest brune pubene ligger nederst i Thv.Meyersgate men det er kanskje ikke dit du har tenkt deg ;o)

Takk skal du ha! Nei,de aller bruneste holder jeg meg nok unna. Blir det regn, kan vel de være like bra da, men satser på utevær. Skal liksom bare sitte å glane på folk, og slenge litt rundt i butikker og slikt. Bare ha en bra dag i Oslo med andre ord!

Skrevet

Takk skal du ha! Nei,de aller bruneste holder jeg meg nok unna. Blir det regn, kan vel de være like bra da, men satser på utevær. Skal liksom bare sitte å glane på folk, og slenge litt rundt i butikker og slikt. Bare ha en bra dag i Oslo med andre ord!

De beste klesbutikkene er nederst i Markveien :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...