Gjest anonym bekymrer. Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hva er dette? :-o Etter en litt uheldig episode med en kondom som sprakk og påfølgende bekymringer fra alle hold..har jeg tatt tre tester..og er fortsatt like i villrede på om stygge ting kan ha skjedd.. :-o For nemlig..første test var gammel. Og alarmerende, den var nemlig svakt positivt..:-o svaaak strek, men definivt en strek. Jeg kom til å tenke på at testen kanskje var vel gått ut på dato, og kjøpte ny. Og ble glad. For den var nemlig negativ. Hurra!.. Enn så lenge. For altså, bare for å dobbeltsjekke, til allmenn sjelefred, jøpte jeg i dag en tredje test..Og jaggu får jeg noe som så vidt kan se ut som strek IGJEN..:-I Vag, men den er der. Hva betyr nå dette att og frem styret?! Noen med peil på tvetydige hjemmegraviditetstester? *bekymret* 0 Siter
Gjest tv-titter Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det en stygg ting om du er gravid altså? For jeg tipper at du er det..... 0 Siter
bb71 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Lever urinprøve til legen. Jeg hadde bare en svak strek sist jeg var gravid. 0 Siter
Gjest anonym bekymrer Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det en stygg ting om du er gravid altså? For jeg tipper at du er det..... Ja det er en definitiv uting! :-o Men hvorfor melder de forskjellige ting?! Må jeg bruke månedslønna på sånne tester nå? Uff. 0 Siter
Gjest anonym bekymrer Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Lever urinprøve til legen. Jeg hadde bare en svak strek sist jeg var gravid. Er legen sine bedre enn de en kjøper på apoteket? :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Når skulle du hatt mensen, da? Det kan være for tidlig å teste uansett, og det kan jo hende du "ser syner" at det er en skygge av blått der streken skulle vært. For svak test er som regel positiv test... Ta testen dagen etter forventa mens, og lever en urinprøve hos legen din, så slipper du å kjøpe flere tester. Lykke til! 0 Siter
Gjest skulle hatt fler......... Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hm. Send ungen ti meg da, jeg klarer ikke å få fler. Et barn er ikke en uting. Det er et menneske og en berikelse. 0 Siter
bb71 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er legen sine bedre enn de en kjøper på apoteket? :-) Tror det.... 0 Siter
bb71 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Tror det.... ...og så er det gratis og du er gravid! 0 Siter
Gjest anonym bekymrer, Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Når skulle du hatt mensen, da? Det kan være for tidlig å teste uansett, og det kan jo hende du "ser syner" at det er en skygge av blått der streken skulle vært. For svak test er som regel positiv test... Ta testen dagen etter forventa mens, og lever en urinprøve hos legen din, så slipper du å kjøpe flere tester. Lykke til! For litt over en uke siden..Og den famøse kondomen sprak for to-tre uker siden. De som har hatt strek, har hatt det, dog vag..(Men jeg ser ikke syner, jeg har til og med inkalt vitne, sånn for å unngå å tro det, etter den første)Men hvorfor kommer det en negativ i mellom?! Hm..:-I 0 Siter
Gjest anonym bekymrer. Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hm. Send ungen ti meg da, jeg klarer ikke å få fler. Et barn er ikke en uting. Det er et menneske og en berikelse. Ikke for en som tjener under hundre tusen i året og ikke vet etternavnet på den eventuelle barnefaren..;-P 0 Siter
Gjest skulle hatt fler......... Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hm. Send ungen ti meg da, jeg klarer ikke å få fler. Et barn er ikke en uting. Det er et menneske og en berikelse. Æsj. Glem denne kommentaren, den var dum. Jeg sitter bare her og syns synd på meg selv skjønneru... unnskyld. 0 Siter
bb71 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 ...og så er det gratis og du er gravid! om du er gravid, skulle det stå 0 Siter
sheba Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 En strek er en strek:) tester som de du tar hjemme kan gjerne vise negativt om det er veldig tidlig, men viser de en strek mener jeg du er gravid.. Du burde du gå til lege for og være helt sikkert og en prat om du ikke er helt sikker og klar for dette:) uansett, lykke til:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Løp til legen og ta en blodprøve. Venninna mi tok 4 negative gravitester og likevel var hun gravid. Hun slo seg til ro med at hun ikke var gravid og merket det først da babyen sparket. Den vanlige gravitesten hos legen slo heller ikke ut positivt. 0 Siter
Gjest anonym bekymrer Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Æsj. Glem denne kommentaren, den var dum. Jeg sitter bare her og syns synd på meg selv skjønneru... unnskyld. Den er grei..Det føles sikkert ille når folk som ikke har lyst på unger blir gravide om en gjerne vil bli det selv..Så no worries! :-) 0 Siter
Gjest anonym bekymrer. Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 om du er gravid, skulle det stå *S* Jeg synes nesten den var litt skråsikker ja..;-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er legen sine bedre enn de en kjøper på apoteket? :-) Nei, legen sin urintest er ikke mer pålitelig enn hjemmetester. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 For litt over en uke siden..Og den famøse kondomen sprak for to-tre uker siden. De som har hatt strek, har hatt det, dog vag..(Men jeg ser ikke syner, jeg har til og med inkalt vitne, sånn for å unngå å tro det, etter den første)Men hvorfor kommer det en negativ i mellom?! Hm..:-I Dersom den første testen lå i mer enn 10 min, er den ikke gyldig lenger, den kan vise feil resultat. Så i så fall kan vitnet ha blitt feilinformert. Men dersom du venta mensen for ei uke sida (og er sikker på at du ikke har regna feil), og den siste testen du tok er svakt positiv, ville jeg nok vært alvorlig bekymra dersom jeg ikke ønska å bli gravid. Stikk til legen i morra. Det er forresten gratis når man er gravid, men det er kanskje en mager trøst akkurat nå. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har lært at en positiv graviditetstest alltid er en positiv test. At det er svakt utslag kan skyldes f.eks. at den er tatt veldig tidlig eller at det er ett eller annet som ikke stemmer helt, f.eks. graviditet utenfor livmoren. Anbefaler deg å få en legesjekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.