Gå til innhold

Kjærsteparet i månen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som ser det kjæresteparet i månen? Man snakker om mannen i månen, men jeg har alltid sett en mann og en dame som koser med hverandre. Er nesten ingen som skjønner hva jeg snakker om når jeg sier det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er bare et ansikt i månen! ;-) Mamma så alltid en mann som satt ved et bord, men selv om jeg har fått det forklart, så klarer jeg ikke å se det.

Skrevet

Er nok bare øya som går i kryss og du som ser dobbelt, det er bare en mann i månen.....

Skrevet

Er nok bare øya som går i kryss og du som ser dobbelt, det er bare en mann i månen.....

pøh ;-)

Skrevet

Nei, det er bare et ansikt i månen! ;-) Mamma så alltid en mann som satt ved et bord, men selv om jeg har fått det forklart, så klarer jeg ikke å se det.

Kanskje dere ikke er romantisk nok anlagt?

Skrevet

Jeg har aldri sett annet enn en gul ost.

Blir mye mugg etterhvert vil jeg tro!

Skrevet

Kanskje dere ikke er romantisk nok anlagt?

Hehe... jeg skal studere månen innstendig neste gang jeg ser'n ;)

Skrevet

Ja der er jo dama, og så er kjæresten hennes delvis skjult bak ansiktet hennes, hviskende romatiske ord i øret...

Bare at dama mi ser litt mer henført ut enn den dama der da....

Gjest BattleClown
Skrevet

Dette blir jo akkurat som med stjernetegnene; de skal forestille alt mulig, men mønsteret er så komplisert at selv på papiret så er det umulig å se noe som helst; Ahhh, en hest, en kråke, en byråkrat, en byråkrat som sitter på en hest med en kråke på skulderen *wow*

Jeg lar meg fascinere av månen, men ikke fordi jeg ser en "byråkrat" der oppe, men nettopp fordi jeg ikke ser en byråkrat der oppe, og vil dermed reise dit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...