Gjest togli Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Inspirert av et tidligere "måneinnlegg" her nede: Konturene man ser på månen - er det landskapet på månen eller gjenskinnet av landskapet på jordkloden? Jeg er litt usikker på om spørsmålet er superteit, men det får bare gå *ler* 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det finnes vistnok ikke dumme spørsmål, bare dumme svar :-) Her kommer et som ikke så dumt, ihvertfall: Det er landskapet på månen du ser. "............................................" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det finnes vistnok ikke dumme spørsmål, bare dumme svar :-) Her kommer et som ikke så dumt, ihvertfall: Det er landskapet på månen du ser. "............................................" Takk, da slipper jeg å gruble mer på den saken :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det er landskapet på månen, mener jeg... Ser ut som du har rett, ja :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det er månens fasong:) Takk, da vet jeg det :-) 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville ha svart som de andre! :-) Det eneste jeg husker fra skoletiden, er at man deler av landskapet på månen har fått havnavn, fordi man mente det så ut som hav. det mest kjente heter "Stillhetens Hav", eller på latin "mare tranquilitatis". Link til bilder av sistnevnte: http://images.google.no/images?hl=no&q=mare%20tranquilitatis&sa=N&tab=wi 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville ha svart som de andre! :-) Det eneste jeg husker fra skoletiden, er at man deler av landskapet på månen har fått havnavn, fordi man mente det så ut som hav. det mest kjente heter "Stillhetens Hav", eller på latin "mare tranquilitatis". Link til bilder av sistnevnte: http://images.google.no/images?hl=no&q=mare%20tranquilitatis&sa=N&tab=wi Oh, takk, takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.