Gjest liker ikke å prøve klær Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Skal i bryllup i sommer, har et sort klokkeformet skjørt som rekker meg til litt nedom knærne. Kan jeg ha en mørkeblå topp (med stropper og dekkende rygg) til? Hva med sko, kan jeg ha brune sandaler, f.eks med kilehæl? 0 Siter
Gjest hørtes litt dystert ut Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Blir ikke sort og mørkeblått litt dystert i et sommerbryllup? Bare en liten tanke som slo meg 0 Siter
Gjest liiita Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Personlig syns jeg ikke denne fargekombinasjonen var helt heldig. Sort, mørkeblått og brunt syns jeg ikke passer inn i et bryllup. Har du ikke en litt lysere topp fra før da? Gjerne med litt farger. Og skoene bør stå til et av de andre plaggene du har på deg. Dette er nå bare min mening, andre har nok noen bedre forslag:) 0 Siter
Gjest liker ikke å prøve klær Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Mulig det! Jeg har ikke peiling. Det er så mange kleskoder i bryllup visstnok, så jeg blir vel nervøs for å ha på meg noe uansett hva det måtte være. Det står ikke noe spesifisert i invitasjonen heller. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hva med en lysere topp? Og ikke brune sko til svart skjørt. Spør brudeparet om kleskoden. Er det et ettermiddagsbryllup er det mest normalt med lange kjoler. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg sier som de andre - at den fargekombinasjonen høres uheldig ut og spesielt i et sommerbryllup. En lysere topp og svarte sko eller sko som matcher den lyse toppen så blir du kjempefin. 0 Siter
Babette Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Sort, mørkeblått og brunt passer ikke sammen. I tilegg blir helhetsinntrykket for dystert til bryllupsbruk når både skjørt og topp er så mørke. Man kan selvsagt gi blaffen i både slike "regler" og hva som passer sammen, men i alle fall for meg henger det å ha det gøy i selskaper sammen med å føle seg vel utseendemessig. Jeg har vært i et sommerbryllup der flere hadde sort kjole med tynne skulderstropper, men de hadde fargerike sjal over. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Nei, det synes jeg høres altfor mørkt ut. Dessuten blir det tre mørke, ulike farger sammen. Hvis du har sort skjørt synes jeg ikke du skal bruke brune sko, heller sorte. Det finnes utallige pene topper i butikkene nå, så kanskje du finner en flott topp som passer det sorte skjørtet ditt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_KOR 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.