Gå til innhold

Sort skjørt i bryllup

Gjest liker ikke å prøve klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i sommer, har et sort klokkeformet skjørt som rekker meg til litt nedom knærne. Kan jeg ha en mørkeblå topp (med stropper og dekkende rygg) til? Hva med sko, kan jeg ha brune sandaler, f.eks med kilehæl?

Videoannonse
Annonse
Gjest hørtes litt dystert ut
Skrevet

Blir ikke sort og mørkeblått litt dystert i et sommerbryllup? Bare en liten tanke som slo meg

Gjest liiita
Skrevet

Personlig syns jeg ikke denne fargekombinasjonen var helt heldig. Sort, mørkeblått og brunt syns jeg ikke passer inn i et bryllup.

Har du ikke en litt lysere topp fra før da? Gjerne med litt farger. Og skoene bør stå til et av de andre plaggene du har på deg. Dette er nå bare min mening, andre har nok noen bedre forslag:)

Skrevet

Mulig det! Jeg har ikke peiling. Det er så mange kleskoder i bryllup visstnok, så jeg blir vel nervøs for å ha på meg noe uansett hva det måtte være. Det står ikke noe spesifisert i invitasjonen heller.

Skrevet

Hva med en lysere topp? Og ikke brune sko til svart skjørt. Spør brudeparet om kleskoden. Er det et ettermiddagsbryllup er det mest normalt med lange kjoler.

Skrevet

Jeg sier som de andre - at den fargekombinasjonen høres uheldig ut og spesielt i et sommerbryllup.

En lysere topp og svarte sko eller sko som matcher den lyse toppen så blir du kjempefin.

Skrevet

Sort, mørkeblått og brunt passer ikke sammen.

I tilegg blir helhetsinntrykket for dystert til bryllupsbruk når både skjørt og topp er så mørke.

Man kan selvsagt gi blaffen i både slike "regler" og hva som passer sammen, men i alle fall for meg henger det å ha det gøy i selskaper sammen med å føle seg vel utseendemessig.

Jeg har vært i et sommerbryllup der flere hadde sort kjole med tynne skulderstropper, men de hadde fargerike sjal over.

Gjest togli
Skrevet

Nei, det synes jeg høres altfor mørkt ut. Dessuten blir det tre mørke, ulike farger sammen.

Hvis du har sort skjørt synes jeg ikke du skal bruke brune sko, heller sorte.

Det finnes utallige pene topper i butikkene nå, så kanskje du finner en flott topp som passer det sorte skjørtet ditt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...