Gå til innhold

Jeg er håpløst, ulykkelig forelsket

Gjest ..................................jjjjjj.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ingen ungdom lenger, men har likevel greid å forelske meg i en god venn. Etter skilsmissen for få år siden har jeg hatt få veldig korte forhold. Jeg meldte meg inn i en interesse organisasjon for å treffe nye mennesker og der traff jeg en mann som jeg hadde mye med å gjøre hele siste år. Jeg måtte siden dra vekk pga. jobb og nå ser jeg lite til han. Jeg har oppdaget til min forferdelse at jeg er håpløst forelsket i han og drømmer om han støtt og stadig.

Han er noe yngre enn meg og har aldri hatt noe særlig alvorlig forhold etter hva jeg har hørt. Jeg kjenner moren hans og hun har kommentert når en dame la an på han at "hun skulle bare visst hvor mange har prøvd". Jeg kjenner også søsteren hans og har hørt henne si til en som snakket med henne om at broren måtte finne seg noen osv, at han "var nok fornøyd med livet sitt som det var".

Jeg tror at det er tilfellet. Han har nok ikke evnen til å forelske seg. Han er ikke homosexuell, det er jeg sikker på. Han er høyest usikker i sin omgang med kvinner og han kan godt gjøre meg usikker med f.eks. noen ganger å ta meg i hånda når vi møtes og så andre ganger å gi meg god klem.

Venninnene mine spør og graver og synes mannen er noe for meg, og spør ofte om jeg ikke tror han er forelsket i meg siden han ringer meg ofte for korte samtaler eller spørsmål. Jeg har ikke hørt noe fra ham på en stund nå og prøver desperat å finne en grunn til å ringe ham.

Dette er teit og rotete og helt håpløst. Ingen, ingen skal noen sinne få vite at jeg har fått følelser for ham. Voksne damer burde ikke drømme seg bort på den måten. Jeg har lett for å forelske meg, men denne gangen er det bare vondt.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Lite rutinert å lage et nick som gjør det unødvendig slitsomt å lese innlegget ditt.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Lite rutinert å lage et nick som gjør det unødvendig slitsomt å lese innlegget ditt.

Da lærte JEG noe nytt i dag iallefall! Har lengden på nicket sammenheng med scrollingen sidelengs altså?? Greit å vite, utrolig irriterende iallefall... :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da lærte JEG noe nytt i dag iallefall! Har lengden på nicket sammenheng med scrollingen sidelengs altså?? Greit å vite, utrolig irriterende iallefall... :(

Jupp.

Det er en svakhet ved dolsystemet det der. Linker, lange nick og lange headinger medfører unødvendig mye scrolling.

Latterlig at ingen retter opp feilen.

Klipp ut innlegget ditt, lag et kortere nick og post det på nytt.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jupp.

Det er en svakhet ved dolsystemet det der. Linker, lange nick og lange headinger medfører unødvendig mye scrolling.

Da skjønner jeg. Har irritert meg over den scrollinga lenge.

Ellers; er ikke mitt innlegg, men trådstarter bør kanskje gidde å klippe/lime litt..? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da skjønner jeg. Har irritert meg over den scrollinga lenge.

Ellers; er ikke mitt innlegg, men trådstarter bør kanskje gidde å klippe/lime litt..? :)

Jupp. Trådstarter bør gjøre det. I hvert fall hvis han eller hun vil at noen skal lese innlegget. :)

Skrevet

Beklager. Jeg har

rettet på det.

Gjest togli
Skrevet

Du ringer og sier at du synes han er en så hyggelig kar, så kanskje dere kan gå ut å spise en dag (eler inviter han hjem til deg på middag?).

Livet er for kort til å ikke ta sjanser!!

Ring :-))

(og vi vil gjerne ha en oppdatering!)

Gjest togli
Skrevet

Aha, der lærte jeg noe nytt gitt. Utrolig hvor "urutinert" jeg er etter så mange år her på dol *hehe*

Skrevet

Jupp.

ok

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...