Gjest Batseba Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Noen gode tips til meg som skal søke stipend? 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Utdanningsstipend fra lånekassen? Det finnes da ingen tips e.l. for det - det er rett frem, enkelt og greit. ".........................................." 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 http://www.lanekassen.no Jeg skal ikke søke hos lånekassen. Trenger ikke å begrunne søknad hos dem. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg skal ikke søke hos lånekassen. Trenger ikke å begrunne søknad hos dem. Har du kjøpt Legathåndboken? Er det sånn private stipend du tenker på? 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Har du kjøpt Legathåndboken? Er det sånn private stipend du tenker på? Jeg har legathåndboken på nettet. Ja det er stipend hvor jeg må begrunne søknaden. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har legathåndboken på nettet. Ja det er stipend hvor jeg må begrunne søknaden. åja begrunnelsen ja... jeg forslår at du legger ut en ny tråd og heller spør etter begrunnelsen... og nevn også Legathåndboken... da tror jeg du får mer relevante svar... har du søkt på google? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.