Gå til innhold

Bli kvitt en slitsom mann

Anbefalte innlegg

Gjest månedamen
Skrevet

Jeg møtte en mann på nettet for lenge siden. Jeg har flørtet en del med ham og nå for jeg ikke fred for tekstmeldinger selvom jeg sier at jeg ikke har tid, at jeg er bortreist, at tlf. er dårlig osv. Jeg lurer på om jeg skal begynne å lyve å si at jeg har treffet en gammel kjæreste som er mye større og sterkere;) Jeg er ikke interessert og prøver å si det, men han gir seg ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest sol etter regn
Skrevet

Tror du bare har to valg:

Enten sier du det i klartekst; du er ikke interessert, og ber han vennligst la være å ta kontakt flere ganger, eller så slutter du å svare på meldinger/telefoner. Pleier å gi seg etter hvert da.. (Prøvd begge metoder) ;)

Skrevet

si det som det er, at du ikke er interessert eller la være med og svare i det hele tatt:-)

eneste som hjelper:-)

Gjest BattleClown
Skrevet

Si det som det er. Menn forstår direkte tale best. Men ikke forsøk å oppretthold et vennskap eller noen form for kontakt etterpå, ei heller be ham om hjelp til å bære en sofa opp i fjerde etasje ellernoe.

Skrevet

Mannfolk er treige til å ta hint, så du må si det direkte til han.

JEG ER IKKE INTERESSERT I Å HA KONTAKT MED DEG MER!!!!

Gjest gomle
Skrevet

Mannfolk er treige til å ta hint, så du må si det direkte til han.

JEG ER IKKE INTERESSERT I Å HA KONTAKT MED DEG MER!!!!

Damer kan være like trege til å ta hint, nesten verre, bare så det er sagt :-)

Er selv dame altså..

Gjest gomle
Skrevet

Hvorfor svarer du ham da? Dersom du ikke ønsker kontakt i det hele tatt, så er det mest reale å rett og slett si det til ham. Hvis du ønsker kontakt, men ikke fullt så mye, så svar bare på noen av meldingene. Så lenge du svarer ham, så tror selvsagt han at det er helt greit at han kontakter deg.

Skrevet

Damer kan være like trege til å ta hint, nesten verre, bare så det er sagt :-)

Er selv dame altså..

Jeg synes ofte at kvinnfolk klarer å lese litt mer mellom linjene enn mannfolk. F.eks. ved et samlivsbrudd sitter mannen og ikke helt har forstått hvorfor dette skjedde....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...