Gjest månedamen Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg møtte en mann på nettet for lenge siden. Jeg har flørtet en del med ham og nå for jeg ikke fred for tekstmeldinger selvom jeg sier at jeg ikke har tid, at jeg er bortreist, at tlf. er dårlig osv. Jeg lurer på om jeg skal begynne å lyve å si at jeg har treffet en gammel kjæreste som er mye større og sterkere;) Jeg er ikke interessert og prøver å si det, men han gir seg ikke. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Tror du bare har to valg: Enten sier du det i klartekst; du er ikke interessert, og ber han vennligst la være å ta kontakt flere ganger, eller så slutter du å svare på meldinger/telefoner. Pleier å gi seg etter hvert da.. (Prøvd begge metoder) 0 Siter
sheba Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 si det som det er, at du ikke er interessert eller la være med og svare i det hele tatt:-) eneste som hjelper:-) 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Si det som det er. Menn forstår direkte tale best. Men ikke forsøk å oppretthold et vennskap eller noen form for kontakt etterpå, ei heller be ham om hjelp til å bære en sofa opp i fjerde etasje ellernoe. 0 Siter
Speak Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Mannfolk er treige til å ta hint, så du må si det direkte til han. JEG ER IKKE INTERESSERT I Å HA KONTAKT MED DEG MER!!!! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Mannfolk er treige til å ta hint, så du må si det direkte til han. JEG ER IKKE INTERESSERT I Å HA KONTAKT MED DEG MER!!!! Damer kan være like trege til å ta hint, nesten verre, bare så det er sagt :-) Er selv dame altså.. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hvorfor svarer du ham da? Dersom du ikke ønsker kontakt i det hele tatt, så er det mest reale å rett og slett si det til ham. Hvis du ønsker kontakt, men ikke fullt så mye, så svar bare på noen av meldingene. Så lenge du svarer ham, så tror selvsagt han at det er helt greit at han kontakter deg. 0 Siter
Speak Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Damer kan være like trege til å ta hint, nesten verre, bare så det er sagt :-) Er selv dame altså.. Jeg synes ofte at kvinnfolk klarer å lese litt mer mellom linjene enn mannfolk. F.eks. ved et samlivsbrudd sitter mannen og ikke helt har forstått hvorfor dette skjedde.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.