Gå til innhold

Jeg er håpløst, ulykkelig forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig forelsket
Skrevet

Jeg er ingen ungdom lenger, men har likevel greid å forelske meg i en god venn. Etter skilsmissen for få år siden har jeg hatt få veldig korte forhold. Jeg meldte meg inn i en interesse organisasjon for å treffe nye mennesker og der traff jeg en mann som jeg hadde mye med å gjøre hele siste år. Jeg måtte siden dra vekk pga. jobb og nå ser jeg lite til han. Jeg har oppdaget til min forferdelse at jeg er håpløst forelsket i han og drømmer om han støtt og stadig.

Han er noe yngre enn meg og har aldri hatt noe særlig alvorlig forhold etter hva jeg har hørt. Jeg kjenner moren hans og hun har kommentert når en dame la an på han at "hun skulle bare visst hvor mange har prøvd". Jeg kjenner også søsteren hans og har hørt henne si til en som snakket med henne om at broren måtte finne seg noen osv, at han "var nok fornøyd med livet sitt som det var".

Jeg tror at det er tilfellet. Han har nok ikke evnen til å forelske seg. Han er ikke homosexuell, det er jeg sikker på. Han er høyest usikker i sin omgang med kvinner og han kan godt gjøre meg usikker med f.eks. noen ganger å ta meg i hånda når vi møtes og så andre ganger å gi meg god klem.

Venninnene mine spør og graver og synes mannen er noe for meg, og spør ofte om jeg ikke tror han er forelsket i meg siden han ringer meg ofte for korte samtaler eller spørsmål. Jeg har ikke hørt noe fra ham på en stund nå og prøver desperat å finne en grunn til å ringe ham.

Dette er teit og rotete og helt håpløst. Ingen, ingen skal noen sinne få vite at jeg har fått følelser for ham. Voksne damer burde ikke drømme seg bort på den måten. Jeg har lett for å forelske meg, men denne gangen er det bare vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg synes så absolutt voksne damer skal forlske seg - det er jo så herlig! :o)

Ring ham og be ham ut på en kopp kaffe, en spasertur, en tur på kino / museum / utstilling, en piknik eller hva som helst. Det er ikke bare menn som kan sjekke opp vet du! :o)

Gjest pekka
Skrevet

Du skal se at han sitter å har det på samme måten som deg? Hvis han er litt sjenert så tar han vel ikke kontakt, men du bør gjøre en innsats :) Enig med lillemus jeg.

Gjest gomle
Skrevet

Ring ham eller send en melding, og spør om han blir med på kino. Det er jo bare å hoppe i det, du vil aldri få vite om han er interessert hvis du ikke prøver!

Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg synes så absolutt voksne damer skal forlske seg - det er jo så herlig! :o)

Ring ham og be ham ut på en kopp kaffe, en spasertur, en tur på kino / museum / utstilling, en piknik eller hva som helst. Det er ikke bare menn som kan sjekke opp vet du! :o)

Jeg tør ikke be ham direkte på date, men jeg prøver å ringe ham nå for å få ham til å hjelpe meg litt med diverse ting. Da kommer jeg til å foreslå at vi møtes over en kopp kaffe. Problemet er at vi møtes ofte og jobber sammen og ingenting skjer. Han har sluttet å ringe meg i det siste og jeg vet ikke hvorfor. Kanskje han har reist bort. Tlf er ikke slått på i hvert fall i dag.

Skrevet

Ring ham eller send en melding, og spør om han blir med på kino. Det er jo bare å hoppe i det, du vil aldri få vite om han er interessert hvis du ikke prøver!

Det kommer jeg aldri i livet til å tørre og tror ikke det er veien å gå. Vi har vært gode venner og kunnet snakke timesvis i tlf., men nå hører jeg ikke fra ham mer;(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...