nitapus Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Har søkt og lett, og lest og lest...... Jeg TROR det er mulig å bli gravid selv om man har kommet i klimakteriet, men ikke funnet noe svar på det spørsmålet. Ei heller det som automatisk følger dersom svaret er positivt: hvor tidlig vises det i urinen at man faktisk er gravid? Av forskjellige grunner som jeg ikke ønsker å utdype her, har det litt hast. Håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hva er klimakteriet? Du kan se på en graviditetstest at du er gravid når du er ca. 4 uker på vei, dvs. to uker etter befruktningen. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hva er klimakteriet? Du kan se på en graviditetstest at du er gravid når du er ca. 4 uker på vei, dvs. to uker etter befruktningen. overgangsalderen.. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg tror også at man kan bli gravid i klimakteriet, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt en tur til legen for test/sjekk. En graviditetstest kan være positiv ca 14 dager etter befruktning. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Om du fortsatt har en og annen eggløsning, så kan du bli gravid. 0 Siter
nitapus Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Hva er klimakteriet? Du kan se på en graviditetstest at du er gravid når du er ca. 4 uker på vei, dvs. to uker etter befruktningen. Takk.... og ser at du allerede har fått svar på ditt spørsmål. 0 Siter
nitapus Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Jeg tror også at man kan bli gravid i klimakteriet, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt en tur til legen for test/sjekk. En graviditetstest kan være positiv ca 14 dager etter befruktning. Takk for svar. Jeg ble evt. befruktet for 16 dgr siden - og skal høre med legen om jeg kan levere en urinprøve torsdag. 0 Siter
nitapus Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Om du fortsatt har en og annen eggløsning, så kan du bli gravid. Takk for svar :-) 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Takk for svar. Jeg ble evt. befruktet for 16 dgr siden - og skal høre med legen om jeg kan levere en urinprøve torsdag. Lykke til! Håper du får det svaret du ønsker deg på testen! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg kjenner ei som ble gravid tre ganger i klimakteriet. Men hun brukte hormoner da. 0 Siter
nitapus Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Lykke til! Håper du får det svaret du ønsker deg på testen! Takk skal du ha :-) Jeg ønsker virkelig at svaret er positivt - av mange grunner. Sikkert mange som vil synes det er uansvarlig, bl.a. på grunn av alderen min - men det gir jeg blaffen i. Egoistisk kanskje, men dette er antagelig siste sjans for meg til ikke å forbli barnløs. 0 Siter
KaVa Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Takk skal du ha :-) Jeg ønsker virkelig at svaret er positivt - av mange grunner. Sikkert mange som vil synes det er uansvarlig, bl.a. på grunn av alderen min - men det gir jeg blaffen i. Egoistisk kanskje, men dette er antagelig siste sjans for meg til ikke å forbli barnløs. Har hørt om flere som har testet positivt på clearblue før legens test har gitt utslag... Bare et lite tips... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.