Gjest fått lavt stoffskifte Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Lurer på om dere har opplevd vekttap og eller økt energi etter at dere begynte på levaxin. Jeg har nettopp fått beskjed om at jeg har lavt stoffskifte og skal begynne på dette, men har hørt mange sier den ikke virker noe særlig.. Virket den for deg? 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja guri malla Nå er jeg jo normal igjen - før kunne jeg sove hele døgnet om jeg fikk lov. Jeg er varm INNI meg igjen - som jeg ikke kan huske at jeg har vært siden ungdommen. Jeg har ikke "bomull i huet" som før - jeg var nesten redd jeg hadde Altzheimer en stund. etc. etc. Gått ned i vekt? - - nei - det må jeg nok gjøre noe med i så fall - det er ingen slankepiller. 0 Siter
Gjest fått lavt stoffskifte Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja guri malla Nå er jeg jo normal igjen - før kunne jeg sove hele døgnet om jeg fikk lov. Jeg er varm INNI meg igjen - som jeg ikke kan huske at jeg har vært siden ungdommen. Jeg har ikke "bomull i huet" som før - jeg var nesten redd jeg hadde Altzheimer en stund. etc. etc. Gått ned i vekt? - - nei - det må jeg nok gjøre noe med i så fall - det er ingen slankepiller. Håper å få tilbake energien ja, og at de funker sånn, men håpet at jeg skulle gå ned i vekt da, legen min sa de kunne virke sånn, men har hørt mange sier at man ikke går ned i vekt på de, kjipt i så fall:( 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Håper å få tilbake energien ja, og at de funker sånn, men håpet at jeg skulle gå ned i vekt da, legen min sa de kunne virke sånn, men har hørt mange sier at man ikke går ned i vekt på de, kjipt i så fall:( man orker jo å holde seg i form -og man kan jo gå ned i vekt da .) 0 Siter
Gjest fått lavt stoffskifte Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 man orker jo å holde seg i form -og man kan jo gå ned i vekt da .) Er det jeg håper på nå, tidligere har jeg ikke orket å holde meg i form:) 0 Siter
Gjest fått lavt stoffskifte Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja guri malla Nå er jeg jo normal igjen - før kunne jeg sove hele døgnet om jeg fikk lov. Jeg er varm INNI meg igjen - som jeg ikke kan huske at jeg har vært siden ungdommen. Jeg har ikke "bomull i huet" som før - jeg var nesten redd jeg hadde Altzheimer en stund. etc. etc. Gått ned i vekt? - - nei - det må jeg nok gjøre noe med i så fall - det er ingen slankepiller. Man må jo gjøre noe for det ja. Du kan jo ikke sitte stille og vente på vektreduksjon akkurat! 0 Siter
flisa Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Man må jo gjøre noe for det ja. Du kan jo ikke sitte stille og vente på vektreduksjon akkurat! Nei, for det har jeg prøvd nå i ett år det funker ikke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.