dokline Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har en venninne som bare ringer meg når hun har andre ting hun holder på med. som f.eks. vasker opp, kjører bil, venter på andre, på bussen, tørker støv og andre huslige sysler. Synst for det første der er irriterende forde hun da aldri er 100% med på samtalen. For det andre synst jeg det er leit hun ikke kan sette seg ned og ta seg tid til en prat. Vi bor nå i hver vår by og det er ikke så ofte vi treffes. Ikke har hun det så fryktelig travelt heller. Ikke barn og en jobb der hun har endel fri. Er jeg gammelsdags eller er det flere som reagerer 0 Siter
Gjest si i fra Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Si det at du heslt vil hun skal ringe mens hun ikke gjør noe. Så får det være opp til henne om hun vil bruke tid på bare deg eller ikke. Mulig hun da ringer sjeldnere men da er det jo hennes valg. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Mitt råd til deg må være å snakke med henne og si ifra. Jeg skjønner deg utrolig godt, da jeg selv har hatt en veninne som var akkurat sånn og hun kunne ringe til alle døgnets tider... samtidig som hun lekte med ungene eller de maset om noe i bakgrunnen og samtidig som hun kunne snakke med mannen sin... Man føler at man ikke er så mye verdt der man sitter i andre enden og prøver å fortelle noe som en selv synes er viktig! 0 Siter
lonelyP Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Synes ikke du er gammeldags jeg. Noe av det mest irriterende som finnes er folk som ringer samtidig som de ser på tv. Da blir jeg stille da ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.