Gjest i dag gråter jeg.......men det var mitt valg Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har sittet og lest tråden om "er dette en abort", og ser det er noen som mener at de som selv velger å utføre abort ikke hører til gravidforumet. Vel, jeg selv har kommet i den situasjon at jeg har gått gravid en liten stund og har nå tatt abort. Det er noe av det verste jeg har gjort, men sånn som situasjonen var hos oss nå så vi oss nødt til å velge denne løsningen. Og den avgjørelsen må jeg nok leve med..... En ting var å ta avgjørelsen, men å ankomme sykehuset og sette seg ned med de andre gravide på fødestuen!!! I ankomsthallen der de gravide ble tatt i mot - det var grusomt det. Alle minnene fra de andre fødslene mine der alt dreide seg om lykke. Det var krig med følelsene da ja....Og jeg følte at alle så tvers gjennom meg hva jeg skulle gjøre... Det satt vel en 5 andre gravide der og kjente på magene sine og så på ultralyd bilder og diskuterte spark etc. I tilegg til at det var også små nyfødte som ble trillet rundt meg. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men det var kanskje tanken på den fødestuen. Motagelsen av de som skulle ta abort, burde vært ett annet sted enn der de som faktisk skulle føde barnet sitt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235558-abort-og-hvor-dette-gj%C3%B8res-h%C3%B8rer-det-hjemme-p%C3%A5-gravidforum/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei, greit sånn Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det synes ikke jeg. Greit å få tenkt over hva en virkelig gjør, og at det ikke akkurat bare er snakk om et tannlegebesøk. Kanskje det kan gjøre at noen ombestemmer seg også. Hvis man ikke er klar over innser at man dreper et barn så bør det absolutt bli klart etterhvert. Jeg er ikke mot abort altså, men det er ytterst få som burde ta det synes jeg. Noen gjør det bare fordi det er mest praktisk og sånn og det blir for dumt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235558-abort-og-hvor-dette-gj%C3%B8res-h%C3%B8rer-det-hjemme-p%C3%A5-gravidforum/#findComment-1804639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Personifica Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det synes ikke jeg. Greit å få tenkt over hva en virkelig gjør, og at det ikke akkurat bare er snakk om et tannlegebesøk. Kanskje det kan gjøre at noen ombestemmer seg også. Hvis man ikke er klar over innser at man dreper et barn så bør det absolutt bli klart etterhvert. Jeg er ikke mot abort altså, men det er ytterst få som burde ta det synes jeg. Noen gjør det bare fordi det er mest praktisk og sånn og det blir for dumt. Gå ta banen! Tulleinnlegg hele greia? Håper virkelig det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235558-abort-og-hvor-dette-gj%C3%B8res-h%C3%B8rer-det-hjemme-p%C3%A5-gravidforum/#findComment-1804712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.