Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/20/469429.html

Ikke bare lar han ungen sitte ALENE I BILEN med nøklene, men han lar media få smøre historien utover Dagbladet også - gutten har jo ikke spurt om å få bli riksskjendis. Og så står det at verken pappa eller politiet var blide - -nei fri og bevara meg - det var vel på pappaen at de skulle tatt affære i så fall.

Det kunne endt helt tragisk!...og likevel blir historien fremstilt med et"gilmt i øyet"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt omvendt med meg, jeg har sånn refleks med å ta med meg nøklene at jeg tar dem med uansett - selv hvis jeg kun har en voksen passasjer med meg, og skal ut og hente noe ett minutt ;-) Ser jo litt paranoid ut, da...

Skrevet

Litt omvendt med meg, jeg har sånn refleks med å ta med meg nøklene at jeg tar dem med uansett - selv hvis jeg kun har en voksen passasjer med meg, og skal ut og hente noe ett minutt ;-) Ser jo litt paranoid ut, da...

Sånn gjør jeg også hehe - inn i barnehagen til og med ;:)

Skrevet

Enkelte har bare mindre mellom øra enn andre, det virker som det blir mer synlig når det dreier seg om guttunger og bil.

En far jeg kjenner var kjempestolt over sønnen sin da guttungen var tre år. Han hadde gått inn i bilen hvor nøkkelen sto i tenningen, dreid om nøkkelen og holdt på å treffe sin jevngamle kusine da bilen hoppet fram.

Faren snakket om det i mange år, tenk at guttungen kunne starte bil allerede som tre-åring. Han reflekterte aldri over faren den lille jenta hadde vært i.

Skrevet

Enkelte har bare mindre mellom øra enn andre, det virker som det blir mer synlig når det dreier seg om guttunger og bil.

En far jeg kjenner var kjempestolt over sønnen sin da guttungen var tre år. Han hadde gått inn i bilen hvor nøkkelen sto i tenningen, dreid om nøkkelen og holdt på å treffe sin jevngamle kusine da bilen hoppet fram.

Faren snakket om det i mange år, tenk at guttungen kunne starte bil allerede som tre-åring. Han reflekterte aldri over faren den lille jenta hadde vært i.

*grøss*

Gjest sandex
Skrevet

Skulle jo blitt straffeforfulgt den faren, ja!

Mrs. Wallace
Skrevet

Herregud, ungen kunne jo kjørt ned et menneske.

*grøsser*

Skrevet

Min nevø var ca 3 år da han plutselig fant ut at han ville kjøre bil. Min bror hadde latt guttungen leke i bilen, mens han selv arbeidet med noe ute. Bilnøklene var selvsagt ikke i bilen.

Men min lille nevø lar seg ikke stoppe med det første. Han gikk bare inn i huset og fant nøklene, og han holdt på å starte bilen før min bror oppdaget det. Min bror ble ganske overrasket da.

Skrevet

At han ikke tok ut bilnøklene fordi han bare skulle kaste en søppelpose kan jeg forstå.

At han går til avisa med dette, og lar sønnen posere bak rattet har jeg vanskeligere for å forstå.

Ganske teit, ja.

Skrevet

På toppen av det hele er faren tydeligvis stolt av hendelsen:

"Nå må han vente til han er 18, sier faren, som ikke skjønner hvordan Suljo har lært seg å kjøre.

Han er veldig smart og følger alltid med når jeg kjører. Det er kanskje derfor."

Herregud!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...