flisa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/20/469429.html Ikke bare lar han ungen sitte ALENE I BILEN med nøklene, men han lar media få smøre historien utover Dagbladet også - gutten har jo ikke spurt om å få bli riksskjendis. Og så står det at verken pappa eller politiet var blide - -nei fri og bevara meg - det var vel på pappaen at de skulle tatt affære i så fall. Det kunne endt helt tragisk!...og likevel blir historien fremstilt med et"gilmt i øyet" 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Litt omvendt med meg, jeg har sånn refleks med å ta med meg nøklene at jeg tar dem med uansett - selv hvis jeg kun har en voksen passasjer med meg, og skal ut og hente noe ett minutt ;-) Ser jo litt paranoid ut, da... 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Litt omvendt med meg, jeg har sånn refleks med å ta med meg nøklene at jeg tar dem med uansett - selv hvis jeg kun har en voksen passasjer med meg, og skal ut og hente noe ett minutt ;-) Ser jo litt paranoid ut, da... Sånn gjør jeg også hehe - inn i barnehagen til og med ; 0 Siter
fyrlykt Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Enkelte har bare mindre mellom øra enn andre, det virker som det blir mer synlig når det dreier seg om guttunger og bil. En far jeg kjenner var kjempestolt over sønnen sin da guttungen var tre år. Han hadde gått inn i bilen hvor nøkkelen sto i tenningen, dreid om nøkkelen og holdt på å treffe sin jevngamle kusine da bilen hoppet fram. Faren snakket om det i mange år, tenk at guttungen kunne starte bil allerede som tre-åring. Han reflekterte aldri over faren den lille jenta hadde vært i. 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Enkelte har bare mindre mellom øra enn andre, det virker som det blir mer synlig når det dreier seg om guttunger og bil. En far jeg kjenner var kjempestolt over sønnen sin da guttungen var tre år. Han hadde gått inn i bilen hvor nøkkelen sto i tenningen, dreid om nøkkelen og holdt på å treffe sin jevngamle kusine da bilen hoppet fram. Faren snakket om det i mange år, tenk at guttungen kunne starte bil allerede som tre-åring. Han reflekterte aldri over faren den lille jenta hadde vært i. *grøss* 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Skulle jo blitt straffeforfulgt den faren, ja! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Herregud, ungen kunne jo kjørt ned et menneske. *grøsser* 0 Siter
Tonette Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Min nevø var ca 3 år da han plutselig fant ut at han ville kjøre bil. Min bror hadde latt guttungen leke i bilen, mens han selv arbeidet med noe ute. Bilnøklene var selvsagt ikke i bilen. Men min lille nevø lar seg ikke stoppe med det første. Han gikk bare inn i huset og fant nøklene, og han holdt på å starte bilen før min bror oppdaget det. Min bror ble ganske overrasket da. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 At han ikke tok ut bilnøklene fordi han bare skulle kaste en søppelpose kan jeg forstå. At han går til avisa med dette, og lar sønnen posere bak rattet har jeg vanskeligere for å forstå. Ganske teit, ja. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 På toppen av det hele er faren tydeligvis stolt av hendelsen: "Nå må han vente til han er 18, sier faren, som ikke skjønner hvordan Suljo har lært seg å kjøre. Han er veldig smart og følger alltid med når jeg kjører. Det er kanskje derfor." Herregud! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.