Gjest sommervikaren Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Akkurat begynt i ny jobb, hvor man benytter Outlook, som jeg ikke har brukt før. En av arbeidsoppgavene mine er å administrere fellesboksen, som var stappfull da jeg begynte. Kommer nå meldinger om at den snart blir sperret pga mengden, så jeg tenkte å legge mailene over i en mappe (er det mulig i word?) slik at vi kan gå tilbake å finne gamle ting om det skulle bli nødvendig (alt viktig er uansett videresendt de som jobber med den bestemte saken). Noen tips om hvordan jeg kan gjøre dette enkelt? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Grundig: http://office.microsoft.com/training/Training.aspx?AssetID=RC010265551044&CTT=6&Origin=RC010265551044 Ellers kan du se på denne: http://www.uib.no/it/hjelp/adm/outlook/arkiv/ (husk at du selv må velge stedet der du skal lagre .pst-filen, det er neppe o:\...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.