Gå til innhold

Outlook


Anbefalte innlegg

Gjest sommervikaren
Skrevet

Akkurat begynt i ny jobb, hvor man benytter Outlook, som jeg ikke har brukt før. En av arbeidsoppgavene mine er å administrere fellesboksen, som var stappfull da jeg begynte. Kommer nå meldinger om at den snart blir sperret pga mengden, så jeg tenkte å legge mailene over i en mappe (er det mulig i word?) slik at vi kan gå tilbake å finne gamle ting om det skulle bli nødvendig (alt viktig er uansett videresendt de som jobber med den bestemte saken).

Noen tips om hvordan jeg kan gjøre dette enkelt?

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...