Gå til innhold

utskrivning nærmer seg?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Nå er det farlig at jeg lager et passord om jeg ikke husker, på samtlige nettsteder :) Hehe.... sånn at jeg ikke kommer meg inn dit mer :) hehe....

Det vil sikkert vært godt for både meg og alle andre :)

Men hva skal jeg da gjøre? :) hehe.....

kan jo ikke bare sitte på en benk og se ut i luften :) jo.. kanskje det.....

det er jo det jeg gjør nå også :) egentlig...

man skal ikke skjule noe :)

så kanskje er det hva jeg skal gjøre.,..

så begynner vel noen etterhvert å lure på hvem denne typen er som sitter på den samme benken dag ut og dag inn... sommer og vinter... år ut og år inn...

forrest gump gjorde det... vi er nok mange forrest gumper her inn...

men det er ikke så mange der ute... eller kanskje er det`?

jeg vet ikke...

jeg vet bare at jeg nå snart må få en slutt på frihetsberøvelsen av ufarlige personer innen psykisk helsevern....

og jeg har kanskej oppnådd ganske så mye gjennom nettet ja... faktisk har jeg det...

så kanskje er jeg iferd med å skrive meg ut...

hehe....

bare tiden vil vise...

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Halleluja og amen!

Hihi.. jeg skrev nærmer seg :) hihi

Gjest Violsa
Skrevet

vet ikke om jeg helt forstår hva du prøver å si..

men min erfaring er at man kan ikke bare kutte ut en uvane sånn tvert av uten å ha noe å erstatte den med.

Så du får finne på noe annet morsomt du kan gjøre istedenfor å være på dol.

Anbefaler deg forøvrig og nyte det helt fantastiske været.. Få med deg noen venner til å ha grillfest i hagen.

Eller bare gå turer ,dra på treningssenter.

Det er egentlig en million ting som er morsommere enn dol :P

Gjest a survivor
Skrevet

vet ikke om jeg helt forstår hva du prøver å si..

men min erfaring er at man kan ikke bare kutte ut en uvane sånn tvert av uten å ha noe å erstatte den med.

Så du får finne på noe annet morsomt du kan gjøre istedenfor å være på dol.

Anbefaler deg forøvrig og nyte det helt fantastiske været.. Få med deg noen venner til å ha grillfest i hagen.

Eller bare gå turer ,dra på treningssenter.

Det er egentlig en million ting som er morsommere enn dol :P

Alt er morsommere enn "sosial" kontakt via nettet ja...

...men jeg har nok en god del mer som må skrives ut....

...og det er ikke pga det "sosiale" jeg er her...

...jeg er her for å skrive ut ting...

Men tusen takk for påminningen om at det må erstattes med noe annet.

Men det er vel slik at det er i motsatt rekkefølge det skjer.. for det er når tiden på nettet er ute... at det gir rom for andre ting... ikke motsatt...

for min del....

Skrevet

Alt er morsommere enn "sosial" kontakt via nettet ja...

...men jeg har nok en god del mer som må skrives ut....

...og det er ikke pga det "sosiale" jeg er her...

...jeg er her for å skrive ut ting...

Men tusen takk for påminningen om at det må erstattes med noe annet.

Men det er vel slik at det er i motsatt rekkefølge det skjer.. for det er når tiden på nettet er ute... at det gir rom for andre ting... ikke motsatt...

for min del....

Hvorfor skriver du ikke dagbok da? Om du har så behov for å få ut så mye inni deg?

Gjest a survivor
Skrevet

Hvorfor skriver du ikke dagbok da? Om du har så behov for å få ut så mye inni deg?

Det er ikke så mye det som skjer idag jeg har behov for å få ut. Det kan jo bare oppsummeres i ett ord hver dag: Sliten.

Det jeg skriver er jo ting som har hendt eller ting jeg mener bør skje... kritiske ting...

Joda, jeg kopierer mye av det jeg skriver ned i en "dagbok"... gjør det...

men klarer ikke skrive det jeg gjør i ensomhet.... om du forstår... budskapet mitt må ut sånn at folk kan få hørt det.... ellers blir heller ikke budskapet mitt til...

Skrevet

Det er ikke så mye det som skjer idag jeg har behov for å få ut. Det kan jo bare oppsummeres i ett ord hver dag: Sliten.

Det jeg skriver er jo ting som har hendt eller ting jeg mener bør skje... kritiske ting...

men klarer ikke skrive det jeg gjør i ensomhet.... om du forstår... budskapet mitt må ut sånn at folk kan få hørt det.... ellers blir heller ikke budskapet mitt til...

Hva med å opprette en blogg på vg eller dagbladet da? Slik kan du skriver 900 sider opp og ned om hva du vil og folk kan svare i vei?

Veldig effektivt og du kan faktisk havne på oversikten over gode blogger på vg, slik at enda flere leser bloggen din :)

Tror du kan få mye informasjon ut der.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva med å opprette en blogg på vg eller dagbladet da? Slik kan du skriver 900 sider opp og ned om hva du vil og folk kan svare i vei?

Veldig effektivt og du kan faktisk havne på oversikten over gode blogger på vg, slik at enda flere leser bloggen din :)

God idé! :)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Forstår godt hva du mener,det er godt å bli hørt "sett"...

Men det er viktig å gjøre noe i hverdagen,ellers blir alt fort på tanke-planet.

Lett å fantasere,vanskeligere er det med det praktiske.

Å sitte på en benk å stirre,er enkelt nok...men syns du skrev en gang at du jogget,gjør du det fremdeles?

Det er jo posetivt :)

Og hva med å bli med i gruppe-terapi?

Da stifter du bekjentksaper

der.Eller ett eller annet sosialt,slik at du klarer å tenke på andre ting iblandt.

Gjest a survivor
Skrevet

På VG må man oppgi telefonnummer for å opprette en blogg. Det er forsåvidt greit, men det hender jeg skriver ting som er satt så veldig på spissen at jeg ikke ønsker at hvem som helst journalist skal kunne få tilgang til mitt navn.... jeg har ryggrad til å stå for det, det er ikke det. Men det er ikke nødvendig å oppsøke problemer, for å si det sånn..

Kan man opprette blogg på Dagbladet også? Uten å oppgi telefonnummer?

Gjest Princess Peach
Skrevet

På VG må man oppgi telefonnummer for å opprette en blogg. Det er forsåvidt greit, men det hender jeg skriver ting som er satt så veldig på spissen at jeg ikke ønsker at hvem som helst journalist skal kunne få tilgang til mitt navn.... jeg har ryggrad til å stå for det, det er ikke det. Men det er ikke nødvendig å oppsøke problemer, for å si det sånn..

Det er vel mange plasser man kan opprette blogger uten å identifisere seg så mye? Jeg vet så lite om dette. Man får jo mange lesere på vg, da.

Gjest a survivor
Skrevet

Og det handler ikke bare om å sette på spissen.... det handler også om opplevelser som jeg ikke på ethvert tidspunkt ser det som hensiktsmessig at journalister skal få grave i....

Skrevet

Her:

http://app.blogg.no/index.bd?fa=login.newuser&lid=1

Gjest a survivor
Skrevet

Og det handler ikke bare om å sette på spissen.... det handler også om opplevelser som jeg ikke på ethvert tidspunkt ser det som hensiktsmessig at journalister skal få grave i....

Men de må gjerne grave altså.... og jeg har vært på vei til det punktet en stund... så kanskje skjer det.... for det at en journalist fikk smaken på dette... er nok det som mangler....

det er alvorlig saker dette dreier seg om. Så tusen takk for tipset.

Men jeg vil helst slippe å oppgi telefonnummer ved registreringen.

Det er en paranoid tanke. Jeg vet det.

Det ville vært forløsende for meg å gjøre det.

Og dagen nærmer seg nok...

Men det hadde vært umulig uten denne tiden på DOL først...

Men tusen takk for tipset....

...snart er jeg der :)

Gjest a survivor
Skrevet

Det er vel mange plasser man kan opprette blogger uten å identifisere seg så mye? Jeg vet så lite om dette. Man får jo mange lesere på vg, da.

Saken er nettopp den ja. At jeg er avhengig av aktiv respons fra mennesker på det jeg skriver. Og ikke bare fra hvemsomhelst, det bør helst være fra folk som har vært borti temaet personlig, enten fra fagsiden eller min side.

jeg har vært innom et par bloggsider,. og skrevet aktivt der... men det var sol.no ... og der ble ikke responsen veldig stor.....

Gjest a survivor
Skrevet

Et annet problem med slike individuelle blogger.... og det er kanskje det viktigste ankepunktet... er nettopp individualiteten....

... jeg vil gjerne heller skrive i dialog med andre... for det er jo nettopp dere som kommenterer meg som skaper det jeg skriver på den måten jeg gjør.

Dersom dere ikke hadde kommentert meg, enten det er positivt eller negativt, så hadde jeg vært her på DOL. Den beste måten å slukne en motstander på er ikke gjennom kritikk. Det er gjennom taushet.

Så tusen tusen takk for alt dere har bidratt med!!

Gjest Violsa
Skrevet

litt enig i det. Det er dessverre veldig positivt med å få feedback på tankene sine.

Tror ikke det er så lurt da , og utlevere seg selv sånn...

grøsser når jeg tenker hvor mye info folk kan få av meg bare ved å ta et søk på nettet på nicket mitt

Skrevet

Et annet problem med slike individuelle blogger.... og det er kanskje det viktigste ankepunktet... er nettopp individualiteten....

... jeg vil gjerne heller skrive i dialog med andre... for det er jo nettopp dere som kommenterer meg som skaper det jeg skriver på den måten jeg gjør.

Dersom dere ikke hadde kommentert meg, enten det er positivt eller negativt, så hadde jeg vært her på DOL. Den beste måten å slukne en motstander på er ikke gjennom kritikk. Det er gjennom taushet.

Så tusen tusen takk for alt dere har bidratt med!!

Men du får jo kommentarer på bloggene da. Så kan du disktuerere iblandt svarene på bloggene.

Og her får du mindre svar enn du ville fått på en blogg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...