Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle dere håpefulle der ute. Her sitter jeg å håper like mye hver måned, men ingenting som skjer... Det er en spennende tid, men også en del frustrasjon må jeg si. Nå har det seg sånn at jeg skulle hatt mestruasjon på lørdag/søndag, men har ikke sett noe til den. Istedenfor har jeg hatt småblødninger/mørk utflod i 13 dager nå. Siden søndag har jeg hatt sterke mestruasjonssmerter og mye ubehag, men har som sagt ikke sett noe til den der mestruasjonen. Så vidt jeg vet er jeg ikke blitt gravid denne syklusen heller for jeg tok test i går. Hva synes dere jeg skal gjøre og er det noen som har erfaringer? Jeg er veldig redd for at det skal vere noe galt med meg, men håper da ikke det. Håper dette ikke er noe signal på at ikke alt er som det stemmer og at det kan vere vanskelig for meg å bli gravid. Bør jeg kanskje ta en ny test eller bør jeg gå til legen?

Jeg er veldig takknemlig for deres sybspunkter.

Klem...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235577-hva-kan-dette-vere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg ville tatt en test til i morgen, den kan nemlig vise falskt negativ. Jeg hadde akkurat som deg blødninger over en uke før mensen skulle komme, og det har ikke gitt seg ennå. I dag er jeg 8 uker og har sjekket at alt står bra til på ultralyd.

Med nr 1 var det akkurat likedan.

Så etter min erfaring kan du fint være gravid nå, som sagt - ta en test til i morra den dag :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235577-hva-kan-dette-vere/#findComment-1805263
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...