Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest linkira

Jeg er bare 7 uker gravid, og er helt fortvilet fordi jeg ser ut som om jeg minst er 6 mnd på vei. Magen strutter som en ballong, ja det føles som om hele kroppen har hovnet opp.

Alle bukser er trange i livet, puppene holder seg ikke innenfor BH-en, og jeg lurer på hvor dette skal ende!

Jeg har hatt enorm matlyst de siste 3 ukene, men avtatt denne uken når småkvalmen har tatt over.

Er dette vanlig? Vil oppblåstheten forsvinne, eller bør jeg regne med å legge på meg masse gjennom svangerskapet?

Har ikke lyst til å bli kjempesvær liksom.....

Fortsetter under...

Tweetybilla

Jeg er også 7 uker gravid og har samme symptomer som deg: BH-ene mine er for små, buksene for trange og oppblåst mage... Dette til tross for at jeg har vært omtrent sengeliggende siste uka pga kvalme og oppkast... Jeg er førstegangsgravid, men regner med at dette er vanlig... :-) Min mor la på seg enormt da hun gikk gravid med meg, så jeg vet sånn ca hva jeg kan ha i vente..

Lykke til videre! :-)

Jupp, det er vanlig - jeg var også sånn!

Jeg la på meg totalt 18 kilo etter hvert. Jeg var full av vann.

10 dager etter fødselen var 20 kilo borte. Med andre ord bare "rant" vannet av meg igjen.

Tror ikke nødvendigvis oppblåsthet går an å sammenligne med hvor mye man legger på seg, uten at jeg kan garantere det - det har bare aldri slått meg før!

Er akkurat som deg! 8 uker i dag og oppblåst, sulten, sliten, hovne pupper... Sist gang bare fortsatte puppene å vokse, men de ble mindre ømme rundt 7-8 uker.

Det er nok ingen sammenheng mellom hvor oppblåst du er nå og hvor stor du blir til slutt. :-)

Hos meg sank magen sammen etter noen uker. Jeg hadde større mage i uke 8 enn jeg hadde i uke 11. Selve babykulen begynte å komme rundt 13-14 fullgåtte uker.

Det er helt normalt å være oppblåst noen uker.

Lykke til med svangerskapet, forresten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...