Gå til innhold

Oveføre bilder fra data til mobil?

Anbefalte innlegg

Gjest monotonous
Skrevet

Er det noen som vet om et nettsted hvor man kan overføre bilder fra dataen til mobilen? Altså at man laster opp bilder fra harddisken til denne internettsiden, og deretter får overført dem til mobilen.

I og med at det går an å laste ned andre bilder til mobilen, burde det vel også gå an med egne bilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Telenor og kan gjøre det på deres side.

Gjest monotonous
Skrevet

Jeg har også Telenor, men finner ikke ut hvor på siden man kan gjøre det. Kan du beskrive hvor jeg skal gå inn?

Gjest monotonous
Skrevet

Jeg har også Telenor, men finner ikke ut hvor på siden man kan gjøre det. Kan du beskrive hvor jeg skal gå inn?

Skrevet

Du kan gjøre det på www.netcom.no på MIN SIDE der.

Skrevet

Du må logge inn med mobilnummer og passord på http://www.telenormobil.no

Til venstre på siden går du inn på "Tjenester", "Meldingstjenester", "MMS" og "Send MMS fra Web".

Gjest monotonous
Skrevet

Du må logge inn med mobilnummer og passord på http://www.telenormobil.no

Til venstre på siden går du inn på "Tjenester", "Meldingstjenester", "MMS" og "Send MMS fra Web".

Tusen takk =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...