Gå til innhold

Unge jenter og kles drakt

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke mamma til noen enda
Skrevet

Var en kort tur i byen igår. Stod å ventet på bussen sammen med 3 jenter som klart var ikke mer enn 12 år toppen.

De var kledd noe helt sinnsykt billig.

Den ene av jenta hadde så kort miniskjørt at hadde vinden blåst da, så kunne man sett underlivet hennes. Den andre jenta hadde en veldig utringet topp, som i tillegg var for stor for henne, så den skled nedover den lille bh'en hennes hele tiden.

Alle tre jentene gikk kledd som om de var 18 og i klær som IKKE passer seg for jenter i den alderen.

Og da jeg lurer på, hvor er foreldrene til slike jenter? Jeg hadde _aldri_ latt min datter gå ut kledd på den måten.

Alle sier jo at "mine barn får ikke gå sånn", men NOEN foreldre må det jo være som faktisk tillater sine barn å gå slik kledd?

Jeg begriper det bare ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange måter å lure seg unna mors blikk på vettu... :o)

Gjest Signert
Skrevet

Mange måter å lure seg unna mors blikk på vettu... :o)

Hehe:) Jeg fikk jo ikke lov av min mor til å gå slik kledd da jeg var 12-13 år heller, men jeg kledde av meg med en gang mor ikke så meg. Hvorfor? Jeg gjorde det på trass.

Gjest Eizoze
Skrevet

Hehe:) Jeg fikk jo ikke lov av min mor til å gå slik kledd da jeg var 12-13 år heller, men jeg kledde av meg med en gang mor ikke så meg. Hvorfor? Jeg gjorde det på trass.

Så hvis moren din ikke hadde nektet deg, så hadde du gått tekkelig kledd?

fuji1365380447
Skrevet

Slik har det vært i umminelige tider...

Unge jenter som nettopp har oppdaget seksualiteten sin, og som prøver ut sin tiltrekningskraft har ennnå ikke forstått antydningens kunst.

Men jeg ser ikke noe grunn til å bli opprørt over det - det er bare slik det er!

Små-jenter med dype utringninger og kort-korte skjørt fortjener også å bli respektert og sett for dem de er. Selv om det kan være litt vanskelig...

Gjest Ikke mamma til noen enda
Skrevet

Slik har det vært i umminelige tider...

Unge jenter som nettopp har oppdaget seksualiteten sin, og som prøver ut sin tiltrekningskraft har ennnå ikke forstått antydningens kunst.

Men jeg ser ikke noe grunn til å bli opprørt over det - det er bare slik det er!

Små-jenter med dype utringninger og kort-korte skjørt fortjener også å bli respektert og sett for dem de er. Selv om det kan være litt vanskelig...

Du syntes altså det er greit at din 12årige datter går mer eller mindre kledd som en "hore" ?

Gjest togli
Skrevet

*sukk* Det skal ikke være enkelt...

Jeg har selv en niåring og merker allerede tendenser til forsøk på sexy(?) bekledning. Hun foretrekker f.eks. de minste T-skjortene og det gjør ingenting om de kryper litt oppover magen. Topper med båthals er også bra. Da kan man nemlig liksom bare la toppen gli litt umerkelig nedover skulderen...

Seksåringen tar etter og hermer etter alt storesøster gjør.

Foreløpig hører niåringen på mine synspunkter, men det aner meg at dette kan bli verre etterhvert :-/

Gjest Signert
Skrevet

Så hvis moren din ikke hadde nektet deg, så hadde du gått tekkelig kledd?

Hvem vet? Jeg var 13 da spicegirls regjerte topp20-listen, så antagelig ikke. Hadde ikke mamma satt grenser mht. hva jeg kunne gå med, ville jeg vel gjort noe annet for å terge henne.

Gjest Signert
Skrevet

Du syntes altså det er greit at din 12årige datter går mer eller mindre kledd som en "hore" ?

Ta deg en tur i horestrøket og se om du finner noen som ligner på en 12-åring som tester sin egen seksualitet. Det gjør du neppe.

Skrevet

nei den ungdommen.

Svarer frekt gjør dem og.

jajamen ;)

Skrevet

*sukk* Det skal ikke være enkelt...

Jeg har selv en niåring og merker allerede tendenser til forsøk på sexy(?) bekledning. Hun foretrekker f.eks. de minste T-skjortene og det gjør ingenting om de kryper litt oppover magen. Topper med båthals er også bra. Da kan man nemlig liksom bare la toppen gli litt umerkelig nedover skulderen...

Seksåringen tar etter og hermer etter alt storesøster gjør.

Foreløpig hører niåringen på mine synspunkter, men det aner meg at dette kan bli verre etterhvert :-/

å ja gjett! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...