Gå til innhold

Nyeste K. Jaquesson-dvden?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Noen som har prøvd den?

Så noen klipp fra den på powermusic.no, og den så ganske bra ut, men jeg er litt skeptisk, for den var ganske dyr. Har brukt en del penger på treningsdvder jeg er skuffa over nå, så jeg vil helst ikke sløse bort mer penger på en dvd som ikke blir brukt.

Videoannonse
Annonse
Snorkfrøken
Skrevet

Jeg er har den Video Vitamin 4, med treningsstrikk.

Jeg bruker den av og til og synes den er veldig bra. Synes hun er flink og motiverende instruktør.

Gjest noottt
Skrevet

Jeg ser de driver å reklamerer med fat burner dvd her..den er bare tull..ikke kjøp den..dyr er den å..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ser de driver å reklamerer med fat burner dvd her..den er bare tull..ikke kjøp den..dyr er den å..

Ja, det er den jeg mener. Har du prøvd den selv?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva kostet den?

329,- på powermusic.no.

Skrevet

Har en annen eldre trimvideo av henne, og hun er veldig motiverende og morsom, så jeg tror nok denne og er bra:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har en annen eldre trimvideo av henne, og hun er veldig motiverende og morsom, så jeg tror nok denne og er bra:)

Hmmm, jeg teller fortsatt på knappene. Er veldig fristet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...