Gjest onkel blå Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har en liten gutt på snarft 4 år, han er kompis med en nabogutt på snart fem. Jeg har den siste tiden lagt merke til at de alltid konkurrerer i alt. De har like sykler, men likevel greier nabogutten å gjøre den bedre. Vi har aldri vært vant til slik konkurranse, men merker også at resten av familien til denne gutten er veldig opptatt av å ha det beste. Hvordan skal jeg greie åfå min sønn til å forstå at det ikke er så viktig å ha de største og beste tingene? Sikkert en grusom liten bagatell, men det irriterer meg å sitte å høre på de. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Kanskje du heller bør legge dette inn på forumet for Foreldre-småbarn? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Kanskje du heller bør legge dette inn på forumet for Foreldre-småbarn? Nå må du passe deg - noen kan blir såret om du forteller dem at innlegget passer bedre på et annet forum... ...sorry... kunne ikke dy meg... fuji i egle-humør 0 Siter
Gjest onkel blå Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Kanskje du heller bør legge dette inn på forumet for Foreldre-småbarn? Vups, det var ikke meningen;o) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Nå må du passe deg - noen kan blir såret om du forteller dem at innlegget passer bedre på et annet forum... ...sorry... kunne ikke dy meg... fuji i egle-humør Hehe, jeg ble ikke støtt, altså. ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Tja, det er vel ikke de første menneskene av den typen gutten kommer til å møte, så han må vel bare få bryne seg litt, bli irritert, misunnelig, sint.. hva som helst, også får dere voksne ta det med ro og forsøke å forklare at slike ting ikke har noen betydning. Uansett om han forstår det eller ikke.. ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.