Gjest lenge varte DEN gleden... Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Min splitter nye mobil ble stjålet i dag :-( Er det noe jeg kan/bør/skal gjøre i den sammenheng. tenker på dette: - Telefonen var slått av. Er det sannsynlig at tyven klarer å finne PIN-koden (som ikke er en fødselsdato e.l) og ta den i bruk, og jeg får regningen? - Skal jeg melde fra til mobilselskapet og få den sperret? - Er det noen mulighet for å få ny telefon? Har ikke egen mobilforsikring. På kelkoo står det at prisen ligger på 1308-1995 for denne type telefon. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Tyven setter vel inn sitt eget simkort kanskje? Ring og få sperret telefonen. Og så må du kontakte forsikringsselskapet ditt der du har reiseforsikring. 0 Siter
Gjest lenge varte DEN gleden... Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Tyven setter vel inn sitt eget simkort kanskje? Ring og få sperret telefonen. Og så må du kontakte forsikringsselskapet ditt der du har reiseforsikring. Kan det gå på reiseforsikringa? *håper forsiktig* 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Kan det gå på reiseforsikringa? *håper forsiktig* Jepp. Men det avhenger selvfølgelig av forsikringsvilkårene dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.