Gjest kvinnelig steinbukk Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Morsomt med stjernetegn! Legg gjerne igjen link. Fortell gjerne hva som er best match for deg selv også=) 0 Siter
Gjest også kvinnelig steinbukk Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja dette skulle jeg også likt å vite...Hvem som passer best for Steinbukk ja... Står en del om dette på sol.no da,og leser både titt og ofte at Vekter er vel ikke noe for oss...ironisk, for jeg er sammens med en Vekt, og det er bare problemer.... *sukk* Du kan værtfall lese om dette under "Horoskop" og "debatt". 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Prøv på www.astro.com. Det er den mest seriøse på nettet,om man tror på det eller ikke. Med seriøsitet mener jeg altså at det innafor sine rammer ikke er noe tøys og tull, eller at du soper med deg alt mulig dritt når du er inne på siden. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 http://www.tarotsiden.no/Stjernetegn/linker_j.htm 0 Siter
tonie Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Denne kvinnelige steinbukken har gode erfaringer med mannlige skorpioner i alle fall:-) 0 Siter
Gjest capricornia-scorpius Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Denne kvinnelige steinbukken har gode erfaringer med mannlige skorpioner i alle fall:-) Ja ikke sant! :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 http://www.tarotsiden.no/Stjernetegn/linker_j.htm Dette kan da umulig stemme? Jeg er kreps, og gift med en tvilling, og ifølge dette passer vi ikke sammen som venner engang, det er ikke stjerne for hverken sex, kjærlighet eller noe annet. Men vi har vært gift i 10 år, og har det da slett ikke verst. 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Dette kan da umulig stemme? Jeg er kreps, og gift med en tvilling, og ifølge dette passer vi ikke sammen som venner engang, det er ikke stjerne for hverken sex, kjærlighet eller noe annet. Men vi har vært gift i 10 år, og har det da slett ikke verst. Nei horoskop tar jeg virkelig ikke seriøst altså) Jeg er gift på åttende året med en Løve, må si at vi har det faktisk ikke så værst vi heller;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.