Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er best match for kvinnelig Steinbukk? =)

Anbefalte innlegg

Gjest kvinnelig steinbukk
Skrevet

Morsomt med stjernetegn! Legg gjerne igjen link.

Fortell gjerne hva som er best match for deg selv også=)

Gjest også kvinnelig steinbukk
Skrevet

Ja dette skulle jeg også likt å vite...Hvem som passer best for Steinbukk ja...

Står en del om dette på sol.no da,og leser både titt og ofte at Vekter er vel ikke noe for oss...ironisk, for jeg er sammens med en Vekt, og det er bare problemer....

*sukk*

Du kan værtfall lese om dette under "Horoskop" og "debatt".

Gjest LucySky
Skrevet

Prøv på www.astro.com. Det er den mest seriøse på nettet,om man tror på det eller ikke. Med seriøsitet mener jeg altså at det innafor sine rammer ikke er noe tøys og tull, eller at du soper med deg alt mulig dritt når du er inne på siden.

Skrevet

Denne kvinnelige steinbukken har gode erfaringer med mannlige skorpioner i alle fall:-)

Gjest capricornia-scorpius
Skrevet

Denne kvinnelige steinbukken har gode erfaringer med mannlige skorpioner i alle fall:-)

Ja ikke sant! :-)

Gjest gomle
Skrevet

Dette kan da umulig stemme? Jeg er kreps, og gift med en tvilling, og ifølge dette passer vi ikke sammen som venner engang, det er ikke stjerne for hverken sex, kjærlighet eller noe annet. Men vi har vært gift i 10 år, og har det da slett ikke verst.

Skrevet

Dette kan da umulig stemme? Jeg er kreps, og gift med en tvilling, og ifølge dette passer vi ikke sammen som venner engang, det er ikke stjerne for hverken sex, kjærlighet eller noe annet. Men vi har vært gift i 10 år, og har det da slett ikke verst.

Nei horoskop tar jeg virkelig ikke seriøst altså:o) Jeg er gift på åttende året med en Løve, må si at vi har det faktisk ikke så værst vi heller;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...