Gjest Debra irl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Heisann. Skal lage en cd til en kollega som slutter. Det skal være en cd med _kun_ landeplager/ sommerhiter på. Kan du hjelpe meg til å komme på flere låter?? Jeg har: Summer in the city Touch me med S.Fox Boys boys boys med Sabrina Ketchupsangen Macarena Noen som husker hvem som hadde Fugledansen? Flere landeplager?? Vææær så snill! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Bombadilla life (Franklin) Klapp Klapp (Are og Odin) Bailando (Paradisio) Sommartider (Gyldne tider) Mambo nr 5 (Lou Bega) Oa hela natten (Attack) Og den grusomme "En solskinnsdag" med Postgirobygget. Yæk! :-) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 a little to perfect I`m standing tall sommartidar..det er nånting i gong... ahahahah.. 0 Siter
matildes mor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Du må bare ha med Leif og kompisane og sangen Stranddag!! Det er sommerlåt det!! Du har garantert hørt den før(hm...vil jeg tro). Trang fødsel med Kursiv,CC Cowboys og Tigergutt,noe med Ub 40,og ikke glem Svein Krogstad-Med på alt :-) Lykke til!! 0 Siter
matildes mor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Den med "maja hiiiii!". Går ut fra at du prater om Despre Tine??? De hadde landeplage de-hehe *gauler av full hals* 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Akon - Lonely Ravi og DJ-Løv - Tsjeriåo Daniel Powter - Bad day O-Zone - Dragostea Din Tei Kurt Nilsen - She's so high NG3 - The anthem Shaggy - Angel Safri Duo - Played-A-live Lonestar - Amazed Ricky Martin - Livin' la vida loca Enrique Ingelsias - Bailamos Sixpence None The Richer - Kiss me Drømhus - Vill ha dig Bran Van 3000 - Drinking in LA Paradisio - Bailando Hanson - Mmmmbop Fools Garden - Lemom tree Los del rio - Macarena Joan Osborne - One of us Bjelleklang - Gud hvor du er deilig The Connells - 74 75 Wet Wet Wet - Love is all around Haddaway - What is love Mr Big - To be with you Alannah Myles - Black velvet Heart - All I wanna do is make love to you Guns'n roses - Paradise city Reidar - Reidar reiser snart Whitney Houston - I wanna dance with somebody TNT - 10 000 lovers Madonna - La isla bonita Europe - The final countdown Opus - Live is life Modern Talking - You're my heart, you're my soul USA for Africa - We are the world Wham - Wake me up before you go go Alphaville - Big in Japan The Police - Every breath you take Irene Cara - Flashdance Jannicke - Svake mennesker Marius Müller - Den du veit 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Går ut fra at du prater om Despre Tine??? De hadde landeplage de-hehe *gauler av full hals* Ja, den er det! Jeg husker en sommer (i fjor?) da noen gikk forbi her og sang dette "maja-hii"... Jeg lurte på hva i alle dager de holdt på med.. Så fant jeg ut at det var en sang. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Akon - Lonely Ravi og DJ-Løv - Tsjeriåo Daniel Powter - Bad day O-Zone - Dragostea Din Tei Kurt Nilsen - She's so high NG3 - The anthem Shaggy - Angel Safri Duo - Played-A-live Lonestar - Amazed Ricky Martin - Livin' la vida loca Enrique Ingelsias - Bailamos Sixpence None The Richer - Kiss me Drømhus - Vill ha dig Bran Van 3000 - Drinking in LA Paradisio - Bailando Hanson - Mmmmbop Fools Garden - Lemom tree Los del rio - Macarena Joan Osborne - One of us Bjelleklang - Gud hvor du er deilig The Connells - 74 75 Wet Wet Wet - Love is all around Haddaway - What is love Mr Big - To be with you Alannah Myles - Black velvet Heart - All I wanna do is make love to you Guns'n roses - Paradise city Reidar - Reidar reiser snart Whitney Houston - I wanna dance with somebody TNT - 10 000 lovers Madonna - La isla bonita Europe - The final countdown Opus - Live is life Modern Talking - You're my heart, you're my soul USA for Africa - We are the world Wham - Wake me up before you go go Alphaville - Big in Japan The Police - Every breath you take Irene Cara - Flashdance Jannicke - Svake mennesker Marius Müller - Den du veit Oj.. Hadde du de på en liste fra før av? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Oj.. Hadde du de på en liste fra før av? VG-lista. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Bombadilla life (Franklin) Klapp Klapp (Are og Odin) Bailando (Paradisio) Sommartider (Gyldne tider) Mambo nr 5 (Lou Bega) Oa hela natten (Attack) Og den grusomme "En solskinnsdag" med Postgirobygget. Yæk! :-) finner ikke ketchupsangen. husker du hvem som sang den?? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 finner ikke ketchupsangen. husker du hvem som sang den?? Las Ketchup - The ketchup song 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Luring..... Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er. Dessuten kjeder jeg meg litt i kveld og var gøy å mimre litt. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Las Ketchup - The ketchup song Sittin'on the dock of the bay. Husker ikke hva han heter, for pokker. Gammel klassiker! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Akon - Lonely Ravi og DJ-Løv - Tsjeriåo Daniel Powter - Bad day O-Zone - Dragostea Din Tei Kurt Nilsen - She's so high NG3 - The anthem Shaggy - Angel Safri Duo - Played-A-live Lonestar - Amazed Ricky Martin - Livin' la vida loca Enrique Ingelsias - Bailamos Sixpence None The Richer - Kiss me Drømhus - Vill ha dig Bran Van 3000 - Drinking in LA Paradisio - Bailando Hanson - Mmmmbop Fools Garden - Lemom tree Los del rio - Macarena Joan Osborne - One of us Bjelleklang - Gud hvor du er deilig The Connells - 74 75 Wet Wet Wet - Love is all around Haddaway - What is love Mr Big - To be with you Alannah Myles - Black velvet Heart - All I wanna do is make love to you Guns'n roses - Paradise city Reidar - Reidar reiser snart Whitney Houston - I wanna dance with somebody TNT - 10 000 lovers Madonna - La isla bonita Europe - The final countdown Opus - Live is life Modern Talking - You're my heart, you're my soul USA for Africa - We are the world Wham - Wake me up before you go go Alphaville - Big in Japan The Police - Every breath you take Irene Cara - Flashdance Jannicke - Svake mennesker Marius Müller - Den du veit hehe..verste er at jeg nå fikk ideer til hva jeg kan laste ned... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 finner ikke ketchupsangen. husker du hvem som sang den?? Het de ikke Las Ketchup, tro? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er. Dessuten kjeder jeg meg litt i kveld og var gøy å mimre litt. "trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er" fnis fnis. Du gikk til VG- jeg kom hit til dere :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.