Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Kopi av et svar på følengde spm på Psykiatri-forum "Hva er paranoid schizofreni?": "Søk, søk og atter søk. Ingen vits å stille masse spørsmål der man kan søke seg frem til svar.:-)" 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Da vil jeg replisere: Hvorfor har man skolelærere og professorer som forelesere? Det er jo bare for studentene og gå til bøkene og slå opp kunnskapen selv. 0 Siter
Gjest finn noe her Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 http://search.kvasir.no/query?what=no&q=paranoid%20schizofreni 0 Siter
Gjest Synnemor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Da vil jeg replisere: Hvorfor har man skolelærere og professorer som forelesere? Det er jo bare for studentene og gå til bøkene og slå opp kunnskapen selv. Uansett har man til syvende og sist ansvar for egen læring 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Uansett har man til syvende og sist ansvar for egen læring Det er sant. Men det å spørre spørsmål direkte, er en måte å ta ansvar for sin egen læring på det også. Det hjelper også den som avgir svar, til å strukturere sitt svar enda mer. En lidenskapelig matematiker blir aldri lei av å svare på hvor mye 1 + 1 er. For underveis i den svarprosessen, så dukker nye tanker opp, som også han lærer av. 0 Siter
Gjest Synnemor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det er sant. Men det å spørre spørsmål direkte, er en måte å ta ansvar for sin egen læring på det også. Det hjelper også den som avgir svar, til å strukturere sitt svar enda mer. En lidenskapelig matematiker blir aldri lei av å svare på hvor mye 1 + 1 er. For underveis i den svarprosessen, så dukker nye tanker opp, som også han lærer av. Du er på DOL nå, ikke i en forelesningssal. Just to remind you.. Og her kan du søke til du blir blå, lilla og gul.. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Du er på DOL nå, ikke i en forelesningssal. Just to remind you.. Og her kan du søke til du blir blå, lilla og gul.. Vel, det er ikke en veldig vesentlig forskjell på DOL og en forelesningssal. Noen rekker opp hendene og spør, andre sitter bare og lytter (les søker i boka/google). 0 Siter
Gjest Synnemor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Vel, det er ikke en veldig vesentlig forskjell på DOL og en forelesningssal. Noen rekker opp hendene og spør, andre sitter bare og lytter (les søker i boka/google). Har du vært i en forelesningsal noen gang? Bare spør jeg.... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Har du vært i en forelesningsal noen gang? Bare spør jeg.... Ja masse 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.