Gå til innhold

Islam i Norge...

Anbefalte innlegg

Gjest petter sprett
Skrevet

Jeg hadde et syn i natt hvor minister Kristin Halvorsen ble " hentet "

av en islamistisk ung kvinne og en islamistisk lege. Hun ble sett på

som en dronning som måtte hentes fra et tog som kom fra gardermoen.

Jeg har prøvd å tolke dette synet og kommet til konklusjon at SV har

inngått et hemmelig pakt med islamister i Norge. Kristelig Folkeparti

har gjort det tidligere, så det blir vel islamistisk revolusjon i

Norge om en liten stund .

Videoannonse
Annonse
Gjest Violsa
Skrevet

er det ikke ironisk at sv er så muslimenes sterkeste støttespillere.

Når man tar i betrakning kjernesakene som kvinnesak,abort , homofiles rettigheter etc..feminisme.

Jeg vil hevde at svært mange muslimer i norge står på en temmelig annen side i de sakene enn det sv gjør

Skrevet

Når man tar i betrakning kjernesakene som kvinnesak,abort , homofiles rettigheter etc..feminisme.

Jeg vil hevde at svært mange muslimer i norge står på en temmelig annen side i de sakene enn det sv gjør

Ja, det der fatter jeg ikke.

Gjest petter sprett
Skrevet

Det var lurt at du tok pilla di! *LOL*

Jeg drømte en gang at jeg druknet(med døden til følge)

det er ganske mange år siden. husker at jeg var ganske tilfreds da jeg

forstod at det ikke var virkelighet, men en drøm.

Gjest Batseba
Skrevet

Det er muslimer som står bak alle politiske partier i Norge så vel som kristne. Det er ikke sammenheng mellom politiske meninger og religion. Hvor du har det fra er meg en gåte for det ser ikke ut som du kjenner noe særlig til muslimer i Norge.

Gjest Violsa
Skrevet

Det er muslimer som står bak alle politiske partier i Norge så vel som kristne. Det er ikke sammenheng mellom politiske meninger og religion. Hvor du har det fra er meg en gåte for det ser ikke ut som du kjenner noe særlig til muslimer i Norge.

det er sammenheng mellom livsyn og hva slags verdier man har.

Og endel stemmer på et parti som de er verdimessig enig med , andre stemmer på partier som de ikke er enig med verdimessig med men som de vet vil at de skal ha flere goder og kvotering etc.

Gjest Batseba
Skrevet

det er sammenheng mellom livsyn og hva slags verdier man har.

Og endel stemmer på et parti som de er verdimessig enig med , andre stemmer på partier som de ikke er enig med verdimessig med men som de vet vil at de skal ha flere goder og kvotering etc.

Har du statistikk over religiøs tilhørighet og partier?

Gjest Violsa
Skrevet

Har du statistikk over religiøs tilhørighet og partier?

misforstått.

sier jo ikke at det er noe spessiell tilhørighet til partier utfr religiøs tilhørighet. Forøvrig regnes sv som det mest innvandrervennlige partiet. Og synes å huske at meningsmålinger viser at mennesker med innvandrerbakgrunn i stor grad stemmer rødgrønt. sv-ap.

Jeg mener kvinnesak,feminisme,abort,homoekteskap,kontantstøtte ofte er såkalte verdispørsmål.Krigen i Irak/afghanistan.

Har du foresten hørt om krf?

som sagt er det mange muslimer som stemmer rødgrønt til tross for at de verdimessig egentli sympatiserer mer med. krf,Høyre. rart du ikke fikk med deg diverse avisartikler før valget.

Selvfølgelig gjør ikke alle det.Noen stemmer til og med krf på grunn av det med friskoler,homoekteskap etc

Gjest trond-h
Skrevet

"er det ikke ironisk at sv er så muslimenes sterkeste støttespillere.

Når man tar i betrakning kjernesakene som kvinnesak,abort , homofiles rettigheter etc..feminisme."

Sv sin økonomiske politikk passer aldeles utmerket med islam. Ingen partier har kulturell politikk som passer med islam (f.eks. kvinnesak,abort , homofiles rettigheter etc..feminisme). Dessuten er ivrige muslimer ikke innstillt på å følge norsk kultur uansett lovgivning, men heller forsøke å få etniske nordmenn til å adoptere deres islamske kultur. Her har Koranen ingen begrensninger i hvilke midler som de kan bruke for å nå sitt mål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...