Gjest Violsa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hvem heier vi på tro? Jeg vet at jeg heier på England. Men de er jo videre uansett.. Så måtte jeg velge mellom sverige eller england hadde jeg valgt england. Men jeg trenger ikke det...Så kanskje jeg kan heie litt på sverige , broderfolket. Eneste skandinaviske lag som er med.... Samtidig må ikke de bli for høy på pæra heller. De fikk nesten for mye suksess av det gode i løpet av vinter ol. hmm... moro blir det uansett.. synd jeg ikke har øl..men jeg skal øvelsekjøre i morra ganske tidlig.. 0 Siter
Gjest Synnemor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Heldige dem som har VM å følge med på, kjedelig for oss som ikke liker å se på fotball, vi må nok pent finne på noe annet Bare søppel på tv i flere uker:S (nesten) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg må innrømme at jeg er godt hjerte til våre svenske naboer i øst. Heja, heja! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg holder aldri med svenskene. Jeg er ganske så usaklig og barnslig av meg når det gjelder dem. Unner dem ingenting godt når det gjelder idrett! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg holder aldri med svenskene. Jeg er ganske så usaklig og barnslig av meg når det gjelder dem. Unner dem ingenting godt når det gjelder idrett! hehehe... jeg har dessverre også litt av den umodne om at jeg liker å se sverige gjøre det dårlig i idrett.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 hehehe... jeg har dessverre også litt av den umodne om at jeg liker å se sverige gjøre det dårlig i idrett.. Ikke mye som gleder meg mer enn et svensk nederlag 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ikke mye som gleder meg mer enn et svensk nederlag nå scorte England da. ser på svensk tv og det er kjempefestlig.. aiaiaiaiaia... det ser inte bra ut.. nei og nei.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Heier på svenskene. Grunn: De engelske supporterne. Feite jævler av noen brautete bråkebøtter og halvhooligans hele forbanna gjengen. En skam for fotballen. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Heier på svenskene. Grunn: De engelske supporterne. Feite jævler av noen brautete bråkebøtter og halvhooligans hele forbanna gjengen. En skam for fotballen. jo , men har ikke de greid å rydde opp litt da? liker engelske supportere jeg , synes de er morsomme. Tenk så kjipt hvis alle sto der på tribunen dønn seriøse i dress og vanlige klær og bare klappet pent og sånn...kjedelig.. forøvrig så tror jeg ikke det har vært noe bråk i løpet av VM enda. Bare en stor folkefest.. England er videre uansett da , kanskje det blir sinte svenske supportere som lager bråk i kveld...får satse på at det ikke skjer og at også sverige kommer videre... . 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg heier på svenskene, men jeg tror kanskje engelskmennene er best. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Heier paa Sverige...blir nesten lynsjet her. men Sverige er jo hovedtaden i Norge...og jeg er halvt norsk,saa da saa... 1-1 for oeyeblikket....b 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Nå ble det jammen 1-1. Ikke dårlig! nei..dere burde se på svensk tv 1 altså.. Man må bli litt revet med.. De svenske kommentatorene er kjempeengasjert. men vi kan ikke sammenligne de med scheie da Norge slo brasil da 0 Siter
tonie Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Puh! Sverige vant ikke. Da kommer jeg til å få sove godt i natt:-D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 jo , men har ikke de greid å rydde opp litt da? liker engelske supportere jeg , synes de er morsomme. Tenk så kjipt hvis alle sto der på tribunen dønn seriøse i dress og vanlige klær og bare klappet pent og sånn...kjedelig.. forøvrig så tror jeg ikke det har vært noe bråk i løpet av VM enda. Bare en stor folkefest.. England er videre uansett da , kanskje det blir sinte svenske supportere som lager bråk i kveld...får satse på at det ikke skjer og at også sverige kommer videre... . Jo, de har i hvert fall rydda opp på den måten at verstingene ikke slipper inn i Tyskland. Men mens VM er en folkefest for hele Tyskland og samtlige nasjoner, med utrolig bra liv både på- og av tribunen, er det naturligvis en gedigen fyllefest for de motbydelig drita engelskmennene som ferdes rundt i gatene der nede, og det er bare et tidsspørsmål før disse tikkende bombene av noen fylliker eksploderer. Sånn sett er 2-2 i kveld helt greit. Da slipper England å møte Tyskland til uka. Der hadde det smelt. Ikke på tribunen, naturligivis, men utafor. Men jeg elsker engelsk fotball, og kampen i kveld var råkul! Jeg unner bare fansa dere alt vondt, og det er alltid gøy når disse fyllikene må reise hjem før tida. Nå tar de seg nok i hvert fall til kvarten. Hvis de ikke slår Ecuador kommer engelsk presse til å rable verre enn vi sjelden har sett dem. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Dette ble jo en meget minneverdig kamp. Den beste jeg har sett siden 1980-tallet. Spesielt 1-0-målet til Joe Cole var det klasse over. Men lagmessig så var det jo imponerende av Sverige å komme så utrolig sterkt tilbake. Og de hadde jo en rekke skudd i tverrliggerne også... Dette blir bra! Sverige-Ghana eller Brasil-Ghana eller Sverige-Brasil i finalen?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 jo , men har ikke de greid å rydde opp litt da? liker engelske supportere jeg , synes de er morsomme. Tenk så kjipt hvis alle sto der på tribunen dønn seriøse i dress og vanlige klær og bare klappet pent og sånn...kjedelig.. forøvrig så tror jeg ikke det har vært noe bråk i løpet av VM enda. Bare en stor folkefest.. England er videre uansett da , kanskje det blir sinte svenske supportere som lager bråk i kveld...får satse på at det ikke skjer og at også sverige kommer videre... . http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120558 Og hvem tror du startet det her? Skulle satt MYE penger på at det var de engelske supporterne som begynte. Som sagt: Her snakker vi om berme! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Dette ble jo en meget minneverdig kamp. Den beste jeg har sett siden 1980-tallet. Spesielt 1-0-målet til Joe Cole var det klasse over. Men lagmessig så var det jo imponerende av Sverige å komme så utrolig sterkt tilbake. Og de hadde jo en rekke skudd i tverrliggerne også... Dette blir bra! Sverige-Ghana eller Brasil-Ghana eller Sverige-Brasil i finalen?? nei , England i finalen. Håper faktisk Sverige slår Tyskland. Til og med sverige er bedre en maskineriet til det tyske laget! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120558 Og hvem tror du startet det her? Skulle satt MYE penger på at det var de engelske supporterne som begynte. Som sagt: Her snakker vi om berme! var sikkert en idiot av en bartender som nektet de mere øl selv om de helt klart ikke var synlig beruset forøvrig ødelagde det litt mitt argument om at de hadde ryddet opp og sånt når jeg så den linken på vg sin forside.. jaja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.