ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 var sikkert en idiot av en bartender som nektet de mere øl selv om de helt klart ikke var synlig beruset forøvrig ødelagde det litt mitt argument om at de hadde ryddet opp og sånt når jeg så den linken på vg sin forside.. jaja Men jeg dreit meg ut litt. 1 av 100 ganger er det andre enn engelskmenn som starter bråket, og dette er den ene gangen. Det var visst en dritings svenske som alene startet faenskapet, klinka til en engelskamann, fikk litt pryl, kom tilbake med et par andre svensker, og masseslagsmålet var et faktum. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Heier på svenskene. Grunn: De engelske supporterne. Feite jævler av noen brautete bråkebøtter og halvhooligans hele forbanna gjengen. En skam for fotballen. Gi deg du, a! Det er ingenting i verden som er verre enn å tape for Sverige i fotball! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Gi deg du, a! Det er ingenting i verden som er verre enn å tape for Sverige i fotball! Det er godt du ikke er full. Da hadde skyllebøtta du ga meg for å skrive det jeg skrev sannsynligvis gitt meg varige men. Men du tar feil. Det verste ville ikke vært å tape for Sverige i fotball. Det verste blir å tape for Ecuador. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det er godt du ikke er full. Da hadde skyllebøtta du ga meg for å skrive det jeg skrev sannsynligvis gitt meg varige men. Men du tar feil. Det verste ville ikke vært å tape for Sverige i fotball. Det verste blir å tape for Ecuador. Håper virkelig du skal få spise de orda der. It's coming home, it's coming home, it's coming, football's comming home *synger* (Forresten har jeg slutta å skrive på dol i fylla.) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Håper virkelig du skal få spise de orda der. It's coming home, it's coming home, it's coming, football's comming home *synger* (Forresten har jeg slutta å skrive på dol i fylla.) Jeg håper egentlig det jeg også. Ser at en av kvartfinalekampene neste lørdag er England-/Ecuador-kampen, og den vil jeg se i byen. Litt mer liv hvis det er England som går videre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg håper egentlig det jeg også. Ser at en av kvartfinalekampene neste lørdag er England-/Ecuador-kampen, og den vil jeg se i byen. Litt mer liv hvis det er England som går videre. Nettopp. Ser'ei på Kontraskjæret. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Nettopp. Ser'ei på Kontraskjæret. Hvis været tilsier det ser du meg der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.