Gå til innhold

Liftgardiner/farve

Anbefalte innlegg

Gjest Gardinrådløs
Skrevet

Skal ha nye gardiner i hytten, og har bestemt oss for lift. Det vanskelige er å bli enige om farven, veggene er en lys "sjøsand" (lys brun-aktig), vi har funnet en liftgardin i tilsvarende farve. Litt tone forskjell er det jo, men ganske ton-i-ton. Så er det noen hvite/bege, som går sammen med taket og vinduskarmer. Hva ville dere valgt? Er det finest når gardinene matcher veggene? Ingenting annet i hytten er tilsvarende de hvite/bege, utenom taket og karmene...

Noen som har sans for interiør her?

Videoannonse
Annonse
hjertebarnet
Skrevet

Jeg tror jeg ville syns det ble litt kjedelig å ha gardinene i samme farge som veggene, så jeg ville valgt en eller annen farge som matchet.

Skrevet

....jeg vil gjerne vite hvor du fant de gardinene, jeg....Er ute etter de fargene til kjøkkenet.

Synes i grunn det er delikat med vegger og gardiner ton i ton.

Men det er mye i spreke farger også å få kjøpt nå, grønt og turkis for eksempel.

Dog lurer jeg på om man kanskje går lei av disse raskere.

Skrevet

....jeg vil gjerne vite hvor du fant de gardinene, jeg....Er ute etter de fargene til kjøkkenet.

Men det er mye i spreke farger også å få kjøpt nå, grønt og turkis for eksempel.

Disse gardinene fant jeg på Princess. Fra kr. 139,-

Skrevet

Gardinene bør ha en annen farge enn veggene. Velg noe som ikke ligner beige/brunt i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har noen lignende som jeg kjøpte på Jysk.

Skrevet

Jeg ville nok valgt en i samme farge som sofa, duker, pynteputer, ryer eller noe annet stæsj.

Gjest pekka
Skrevet

Jeg ville nok valgt en i samme farge som sofa, duker, pynteputer, ryer eller noe annet stæsj.

jepp, enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...