Gjest Gardinrådløs Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Skal ha nye gardiner i hytten, og har bestemt oss for lift. Det vanskelige er å bli enige om farven, veggene er en lys "sjøsand" (lys brun-aktig), vi har funnet en liftgardin i tilsvarende farve. Litt tone forskjell er det jo, men ganske ton-i-ton. Så er det noen hvite/bege, som går sammen med taket og vinduskarmer. Hva ville dere valgt? Er det finest når gardinene matcher veggene? Ingenting annet i hytten er tilsvarende de hvite/bege, utenom taket og karmene... Noen som har sans for interiør her? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg tror jeg ville syns det ble litt kjedelig å ha gardinene i samme farge som veggene, så jeg ville valgt en eller annen farge som matchet. 0 Siter
stromme Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 ....jeg vil gjerne vite hvor du fant de gardinene, jeg....Er ute etter de fargene til kjøkkenet. Synes i grunn det er delikat med vegger og gardiner ton i ton. Men det er mye i spreke farger også å få kjøpt nå, grønt og turkis for eksempel. Dog lurer jeg på om man kanskje går lei av disse raskere. 0 Siter
zenitra Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 ....jeg vil gjerne vite hvor du fant de gardinene, jeg....Er ute etter de fargene til kjøkkenet. Synes i grunn det er delikat med vegger og gardiner ton i ton. Men det er mye i spreke farger også å få kjøpt nå, grønt og turkis for eksempel. Dog lurer jeg på om man kanskje går lei av disse raskere. Disse gardinene fant jeg på Princess. Fra kr. 139,- 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Gardinene bør ha en annen farge enn veggene. Velg noe som ikke ligner beige/brunt i det hele tatt. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 ....jeg vil gjerne vite hvor du fant de gardinene, jeg....Er ute etter de fargene til kjøkkenet. Synes i grunn det er delikat med vegger og gardiner ton i ton. Men det er mye i spreke farger også å få kjøpt nå, grønt og turkis for eksempel. Dog lurer jeg på om man kanskje går lei av disse raskere. Jeg har noen lignende som jeg kjøpte på Jysk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville nok valgt en i samme farge som sofa, duker, pynteputer, ryer eller noe annet stæsj. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville nok valgt en i samme farge som sofa, duker, pynteputer, ryer eller noe annet stæsj. jepp, enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.