Gjest ChiengMai Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hva pokker har skjedd med tryllestaven i den nye versjonen av Opera? Når jeg f.eks kommer til DOL så er stjernene der hele tida, men ikke pokker om jeg får brukt den til å logge på! Søren også, og så jeg som syns det var så greit å ha den. Har prøvd å slette brukernavn og passord og legge inn på nytt, men det hjalp ikke det aller minste. Noen tips? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jadda, jadda. Var bare å bruke Ctrl+Enter i stedet. 0 Siter
citoyen Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 DOL bruker iframes, har du passet på å sette fokus i riktig frame? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 DOL bruker iframes, har du passet på å sette fokus i riktig frame? Ja, gjorde på samme måte som jeg alltid har gjort. Får det foreløpig bare til å fungere med Ctrl+Enter. Men who cares så lenge det virker. :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ja, gjorde på samme måte som jeg alltid har gjort. Får det foreløpig bare til å fungere med Ctrl+Enter. Men who cares så lenge det virker. :-) Pussig. Det funker her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.