Gjest ånden som går Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg hadde alle omgangssykers mor her på fredag/lørdag. bare oppkast og elendighet - glad det er over!!! Men problemet er: Etter at jeg var syk har jeg gått rundt med en alldeles skrekkelig smak i munnen, og jeg er redd for at ånden er deretter. Jeg pusser og pusser både tenner og tunge, men det hjelper bare ikke! Hva skjer? Er det bakterier av noe slag eller hva? Hva kan jeg gjøre med det? Jeg orker ikke denne smaken stort mer, det er i alle fall sikkert! (Sambo begynner å slite med ånden etterhvert også...) Alle tips mottas med takk! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det kan jo komme fra magen, da? Ellers kan du prøve Corsodyl fra apoteket, bakteriedrepende munnskyll. (Ikke skyll i forbindelse med tannpuss siden tannkrem motvirker Corsodyl, og skyll heller ikke mer enn 2 uker, tennene får misfarging som må pusses vekk hos tannlege.) 0 Siter
muriel Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Tanntråd. Drikke masse. Sinktabletter (Zinkoral) som du kjøper på apoteket. Hilsen Sala Palmer ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Kjøp Zinkoral (tabletter) på apoteket. De funker kjempebra på eventuelle bakterier som forårsaker dårlig ånde! 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hvis du ikke har hatt dårlig ånde før kan det hende omgangssyken har gitt dere en bakterieinfeksjon, kanskje i halsen, som forårsaker ånden. Min sønn hadde det for noen år siden. Han hadde en runde med influensa og fikk en skrekkelig ånde etterpå. Han fikk penecillin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.