Gå til innhold

Kan du legge bort hatet i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest I sorg
Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/20/469471.html

Nederst på rangstigen er de. Et folk i et okkupert land, fratatt det mest elementære, nå også det å gå en tur på stranda og komme hjem med alle ungene i live.

Og 'alle' ser ut til å støtte okkupanten, for han har en mektig venn.

Som dominerer media, og deg og meg, og til og med DOL.

Videoannonse
Annonse
Gjest pekka grøsser
Skrevet

huff, skulle gjerne ha sluppet å se dette! Kan du legge ved en advarsel neste gang??

Gjest Evigkrig
Skrevet

Slik er dessverre virkeligheten i verden et eller annet sted hele tiden, det er alltid en krig.

Det er selvfølgelig grusomt når barn blir drept, og helt uforståelig for oss her oppe. Men virkeligheten vil alltid være slik.

Tror du at de noen gang vil bli enige?

Nei, for ingen av partene er villige til å ofre nok for at det skal skje.

Jeg tror ingen her på dol, eller andre nordmenn er enige i at det er riktig å drepe barn. Alle synes det er grusomt, men det er ikke så mye vi i Norge kan gjøre med dette.

Men vi kan gjøre alt vi kan for at landet vårt skal bli mest mulig voldsfritt, foreks. ved å ikke slippe inn potensielle kriminelle.

Gjest bare et menneske
Skrevet

Slik er dessverre virkeligheten i verden et eller annet sted hele tiden, det er alltid en krig.

Det er selvfølgelig grusomt når barn blir drept, og helt uforståelig for oss her oppe. Men virkeligheten vil alltid være slik.

Tror du at de noen gang vil bli enige?

Nei, for ingen av partene er villige til å ofre nok for at det skal skje.

Jeg tror ingen her på dol, eller andre nordmenn er enige i at det er riktig å drepe barn. Alle synes det er grusomt, men det er ikke så mye vi i Norge kan gjøre med dette.

Men vi kan gjøre alt vi kan for at landet vårt skal bli mest mulig voldsfritt, foreks. ved å ikke slippe inn potensielle kriminelle.

Slik som deg tenkte også veldig mange av de som så visste at millionervis av jøder ble drept under andre verdenskrig. Jeg dømmer deg ikke, for jeg har selv nok med min egen lille verden.

Gjest Evigkrig
Skrevet

Slik som deg tenkte også veldig mange av de som så visste at millionervis av jøder ble drept under andre verdenskrig. Jeg dømmer deg ikke, for jeg har selv nok med min egen lille verden.

Du har nok med din egen lille verden? Da er du, la meg gjette....a survivor? ;p

petter smart
Skrevet

Hva med å legge bort ditt eget hat? For du skjønner tydeligvis ikke at palestinerne i stor grad har ansvaret for sin egen situasjon selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...