Gjest Karoline M Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Dattra mi skal slutte i barnehagen fordi hun skal begynne på skolen til høsten. Er det noen her som har noen forslag til oppmerksomhet hun/vi kan gi de ansatte på avdelinga hennes..? Bør helst ikke være så veldig dyrt.. Jeg tenkte å bake en kake hun kunne ha med seg en av de siste dagene i barnehagen med "noe annet" til de voksne hadde vært fint! Takk for svar :-) 0 Siter
puttelull Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hos oss har vi sommerfest hver "vår", og da kjøper foreldreråd inn en liten blomster til alle ansatte i bhg, som 6-åringene leverer ut på festen. Veldig kurant,synes jeg! Og noen gir bort tegninger de har laget osv. 0 Siter
Gjest Karoline M Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hos oss har vi sommerfest hver "vår", og da kjøper foreldreråd inn en liten blomster til alle ansatte i bhg, som 6-åringene leverer ut på festen. Veldig kurant,synes jeg! Og noen gir bort tegninger de har laget osv. Høres veldig koselig ut :-) Men nå har vi akkurat hatt sommerfest i barnehagen vår... 0 Siter
puttelull Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Høres veldig koselig ut :-) Men nå har vi akkurat hatt sommerfest i barnehagen vår... Hm, ja, da så;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 blomster? litt penger som de ansatte kan bruke på noe sammen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.