Gjest Debra irl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Fikk masse kule tips i sted på landeplager. Det var til en gavecd. Men nå skal jeg lage denultim,ate partyplata. Det kommer en del jeg kjenner, og noen jeg ikke kjenner. Så jeg har lyst å lage en ganske blandet sak. Så, for at det skal være en vellykket fest (gardenparty med grilling og girlandere), hvilken sang bare MÅ du høre? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 The disco boys "For you", funky people feat. Matt Jamison "Waiting for you", Faithless "God is a dj", Laze "Steppin' out" osv. + noe disco og 80-talls! Og litt dumdumboys. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Steppenwolf: Magic Carpet Ride Ted Nugent: Free for all Raga Rockers: Morgenraga Golden Earring: The Devil Made me Do It Gerry Rafferty: Baker Street Robin Trower: Day of the Eagle Nazareth: Just Get Into It Prodigy: Poison Def Leppard: Pour Some Sugar on Me Madness: One Step Beyond Sensational Alex Harvey Band: Gang Bang Screamin Jay Hawkins: Constipation Blues Wall of Voodoo: far Side of Crazy Stan Ridgway: The Big Heat ... For å nevne noen få jeg kunne festet til ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.