Gå til innhold

Send protestmail i afganersaken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har ikke den minste anelse om hvem jeg er og slutt å snakke om idioter du som startet dette idiotiske innlegget. Noe mer idiotisk finnes ikke. Ikke fortell meg at inkluderingsministeren har noen kontakt med idioter som deg.

Det hersker liten tvil om hvem du er. Men jeg, og sannsynligvis andre, fortrekker å ikke sparke de som allerede ligger nede. Ergo skal du selvfølgelig få være i fred med frådingen din.

"............................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• Mrs. Wallace

4

• petter smart

4

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

"Ja, sånt pakk som tidligere barnesoldater som har opplevd en masse lidelse kan vi IKKE bry oss om. Det skulle tatt seg ut, gitt."

Men hva er det som skjer, da? Jo, de får ikke den hjelpen de trenger, og slippes ut i en kaotisk og katastrofalt usikker og uskikket tilværelse i samfunnet. Og risikerer å være livsfarlige for andre mennesker. Og når DET er alternativet, så er det faktisk bedre å ikke ta dem inn til landet. Å gjøre det på den måten hjelper ikke disse som trenger det, og i tillegg skader det andre som ikke har noe med det å gjøre.

"........................................."

Jeg er helt enig i at noe må gjøres. Men hadde det ikke vært fint da, om folk utviste samme engasjement for å oppgradere psykiatrien, for å hjelpe flyktninger til bedre liv der de er - rett og slett for å bygge opp snarere enn for å rive ned?

Jeg forstår at vi ikke kan ta inn alle i verden som har det vondt her i landet. Men jeg forstår _ikke_ det underliggende menneskesynet i hovedinnlegget. Det reagerer jeg ¨på.

Gjest ja du kan godt lure nå
Skrevet

*LOL*

PST! Husk å ta medisinen din hver dag, småen. Ikke hopp over noen dager - du ser hvordan det går.

Javel er det det som er problemet ditt i kveld. Dette er den teiteste argumentasjonen som finnes. Oser av fordommer mot alle vanlige mennesker. Det passer bra inn i det imaget du gir her.

Gjest ja du kan godt lure nå
Skrevet

Det hersker liten tvil om hvem du er. Men jeg, og sannsynligvis andre, fortrekker å ikke sparke de som allerede ligger nede. Ergo skal du selvfølgelig få være i fred med frådingen din.

Du har ikke ringeste anelse om hvem jeg er. Ikke prøv deg på det også. Nok er nok.

Gjest du også!
Skrevet

Jeg er helt enig i at noe må gjøres. Men hadde det ikke vært fint da, om folk utviste samme engasjement for å oppgradere psykiatrien, for å hjelpe flyktninger til bedre liv der de er - rett og slett for å bygge opp snarere enn for å rive ned?

Jeg forstår at vi ikke kan ta inn alle i verden som har det vondt her i landet. Men jeg forstår _ikke_ det underliggende menneskesynet i hovedinnlegget. Det reagerer jeg ¨på.

Å betegne mennesker som "pakk" var nå dine utsagn og dine ord da, ikke mine.

Jeg kaller aldri noen mennesker for pakk, normalt.

Hva du leste mellom linjene er din sak og noe du må stå for!

Gjest du også!
Skrevet

Nei, jeg blir ikke med.

Kan jeg bestikke deg? ;)

Gjest ikke meg
Skrevet

"Hva hadde du ønsket om du var i demmes sko?"

Jeg ønsker meg oppholdstillatelse i California, slik at jeg kan bo i en bungalov på beachen og jobbe i Novell eller Cisco og tjene $800.000 i året. Touch luck - det kan jeg ikke.

Nei, det er ingen sammenlikning av skjebnene, men et poengtering at noen steder er bedre å bo enn andre, og at det ikke er en menneskerett for de som bor på de dårligere stedene å få flytte til de bedre. Spesiellt ikke hvis de er dømte forbrytere og ettersøkte/utstøtte soldater, noe som gjelder en skremmende stor andel av disse flytktningene.

".........................................."

DET ER DET MEST USAKLIGE JEG HAR LEST NOEN SINNE:

Det er ingen menneskerett å ha det godt?!?!?

.

Mrs. Wallace
Skrevet

Å betegne mennesker som "pakk" var nå dine utsagn og dine ord da, ikke mine.

Jeg kaller aldri noen mennesker for pakk, normalt.

Hva du leste mellom linjene er din sak og noe du må stå for!

Jeg har selvsagt ikke sagt at du direkte brukte ordet "pakk".

Om det er ditt beste forsvar, er jeg lite imponert.

Gjest ikke meg
Skrevet

*LOL*

PST! Husk å ta medisinen din hver dag, småen. Ikke hopp over noen dager - du ser hvordan det går.

Slike svar får deg til å fremstå som er ekstremt stor i kjeften, men har lite mellom ørene.

Jeg har fått det bekreftet en gang for alle.

Gjest ikke meg
Skrevet

"Jeg vet hvor du bor, så bare pass deg"

Steike så vanvittig tåpelig.

Gjest ikke meg
Skrevet

Kan jeg bestikke deg? ;)

Aldri i livet. Ikke har du fått med deg så mange heller og takk for det!

Gjest du også!
Skrevet

Jeg har selvsagt ikke sagt at du direkte brukte ordet "pakk".

Om det er ditt beste forsvar, er jeg lite imponert.

Hvor lite/mye imponert du er over det utsagnet spiller forsåvidt ingen rolle.

Det som imidlertid spiller en stor rolle, er at du siterer innlegg korrekt og ikke finner på ting som jeg aldri har skrevet. *snøft*

Skrevet

Du har ikke ringeste anelse om hvem jeg er. Ikke prøv deg på det også. Nok er nok.

Dakal lille deg - du klarer ikke å skjule skrivestilen og språkbruken din. Men jeg har allerede sagt at jeg, fordi jeg synes synd på deg, skal la deg holde på i fred.

"............................................"

Skrevet

"Men hadde det ikke vært fint da, om folk utviste samme engasjement for å oppgradere psykiatrien, for å hjelpe flyktninger til bedre liv der de er - rett og slett for å bygge opp snarere enn for å rive ned?"

Jovisst hadde det det. Men akkurat her og nå, så er jo prospektet om en haug med folk som ikke har rett til å kreve opphold, det som er preserende.

"..........................................."

Skrevet

DET ER DET MEST USAKLIGE JEG HAR LEST NOEN SINNE:

Det er ingen menneskerett å ha det godt?!?!?

.

Siste forsøk: Mener du at alle som bor i land som er dårligere enn norge skal ha rett til å forlange å få komme hit?

Det var DET jeg benektet. Jeg sa ingenting om hvorvidt man hadde rett til å ha det godt. Forøvrig er det ingen menneskerett at andre skal sørge for at du har det godt - det er opp til andres sympati.

Skrevet

Slike svar får deg til å fremstå som er ekstremt stor i kjeften, men har lite mellom ørene.

Jeg har fått det bekreftet en gang for alle.

*Vinke* :-)

"......................................"

Gjest du også!
Skrevet

Aldri i livet. Ikke har du fått med deg så mange heller og takk for det!

Ifølge meningsmålinger etc mener et overveldende flertall av befolkningen det samme, det er betryggende.

Du er nok i mindretall, men skal ha respekt for dine meninger for det selvfølgelig.

God natt.

Skrevet

"Jeg vet hvor du bor, så bare pass deg"

Steike så vanvittig tåpelig.

Uhm...det der har ikke jeg sagt. Nå må du slutte å dikte opp ting og så påstå at andre har sagt det.

"............................................"

Gjest ikke meg
Skrevet

Siste forsøk: Mener du at alle som bor i land som er dårligere enn norge skal ha rett til å forlange å få komme hit?

Det var DET jeg benektet. Jeg sa ingenting om hvorvidt man hadde rett til å ha det godt. Forøvrig er det ingen menneskerett at andre skal sørge for at du har det godt - det er opp til andres sympati.

Neida, selvsagt må vi ha regler, men innleggene her oser av hat til alt og alle med en annen hudfarge. Beklager om jeg tar feil, men da bør du/dere klanskje ordlegge dere annerledes?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...