Gå til innhold

Send protestmail i afganersaken!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke meg
Skrevet

"Jeg vet hvor du bor, så bare pass deg"

Steike så vanvittig tåpelig.

Nei, du sa kanskje ikke det, men det var i samme tåpelige gata. "Jeg vet hvem du er så..."

Prøvde å sette ting på spissen for å vise hvor tåpelig det låt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• Mrs. Wallace

4

• petter smart

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neida, selvsagt må vi ha regler, men innleggene her oser av hat til alt og alle med en annen hudfarge. Beklager om jeg tar feil, men da bør du/dere klanskje ordlegge dere annerledes?

Trådstarter skrev ikke akkurat intelligent, nei - og jeg ville aldri uttrykt meg på den måten. Men et par av motsvarene h*n fikk var nøyaktig like elendig formulerte, og oste av like lite insikt og kunnskap.

"............................................"

Skrevet

Nei, du sa kanskje ikke det, men det var i samme tåpelige gata. "Jeg vet hvem du er så..."

Prøvde å sette ting på spissen for å vise hvor tåpelig det låt.

"Nei, du sa kanskje ikke det, men det var i samme tåpelige gata. "Jeg vet hvem du er så...""

Tullprat. Jeg har aldri truet noen her. Det er stort sett andre som truer meg.

"..........................................."

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvor lite/mye imponert du er over det utsagnet spiller forsåvidt ingen rolle.

Det som imidlertid spiller en stor rolle, er at du siterer innlegg korrekt og ikke finner på ting som jeg aldri har skrevet. *snøft*

Men herregud, jeg har IKKE sitert deg. Har du tungt for det?

Gjest du også!
Skrevet

Trådstarter skrev ikke akkurat intelligent, nei - og jeg ville aldri uttrykt meg på den måten. Men et par av motsvarene h*n fikk var nøyaktig like elendig formulerte, og oste av like lite insikt og kunnskap.

*krrremt* Hørte ikke....?

Jeg som begynte å få et nesten-beundringsforhold til deg nå! ;-p

Ok, jeg formulerte meg sikkert litt for lynraskt og ivrig, men fikk da frem noe av poenget mitt, tror jeg. ;)

Gjest du også!
Skrevet

Men herregud, jeg har IKKE sitert deg. Har du tungt for det?

Beklager at jeg skrev _sitert_! *sukk*

Så retter vi det igjen da!

Jeg feilformulerte meg, men for meg virket det som om du antydet at jeg mente noen mennesker var pakk, og det må jeg igjen presisere at er helt feil.

Nok en gang, ingen mennesker er pakk i mine øyne, alle er like mye verdt.

Alle som ønsker det kan allikevel ikke bo her hos oss. Og ingen kan sultestreike seg til opphold. skjer det vil vi få mange lignende repriser fremover.

Dette beskriver det meste av min mening i denne saken.

Gjest Violsa
Skrevet

Det hersker liten tvil om hvem du er. Men jeg, og sannsynligvis andre, fortrekker å ikke sparke de som allerede ligger nede. Ergo skal du selvfølgelig få være i fred med frådingen din.

"............................................."

er ikke meg : P ihvertfall.

Gjest det mener nå jeg
Skrevet

Naivt. Vi KAN ikke hjelpe hele verden, punktum. Og jeg er ikke interessert i å bli stukket ned på et utested av en tidligere barnesoldat, bare fordi slike naive folk som deg messer og raller om at "blah-blah vi må være snille".

"....................................."

stå på Prosac! Er så enig med deg. Det er naivt å tro at vi kan redde verden med kjærlighet som noen over sier. I realiteten gjør vi ikke invandrere generelt en tjeneste, ved å slippe inn de som har fått avslag, eller å slippe inn altfor mange. Det vil ødelegge for de som allerede er her. Det er faktisk innvandrere her i Norge som også mener vi bør ha en strammere invandringspolitikk. Så det er bare TULL det noen kommer med her, å antyde at det har noe med hudfarge ogv å gjøre.

petter smart
Skrevet

Neida, selvsagt må vi ha regler, men innleggene her oser av hat til alt og alle med en annen hudfarge. Beklager om jeg tar feil, men da bør du/dere klanskje ordlegge dere annerledes?

Hudfarge? For noe tull. "Afghaner" er ingen hudfarge. Det har ingen relevans hvilken hudfarge disse personene har.

Slutt å bruk det altfor ofte misbrukte begrepet rasisme.

petter smart
Skrevet

Hvordan kan vi se folk som lider inn i øynene,og oppriktig si at vi vil de skal lide mer?

Hvor er det blitt av hjertene til folk?

Vet du ikke at du skal gjøre mot andre, som du vil de skal gjøre mot deg?

Og husk at alt du gjør mot andre,gjør du mot deg selv.

Hva hadde du ønsket om du var i demmes sko?

Det er utallige millioner mennesker i verden som lider. Skal vi slippe alle inn i Norge?

petter smart
Skrevet

DET ER DET MEST USAKLIGE JEG HAR LEST NOEN SINNE:

Det er ingen menneskerett å ha det godt?!?!?

.

Og du kan det med usaklig.

Det er i alle fall ikke norges plikt å sørge for at alle har det godt.

petter smart
Skrevet

Hei, hyggellig å lese innlegget ditt. Ble litt overrasket. Åpent Forum pleier å bety Fritt Forum for steile fordommer og forakt overfor svake grupper og nasjoner.

Jeg selv har heller ingen løsning på problemet med at alle trenger å komme bort fra sin fattigslige og krigsherjede tilværelse.

Men jeg tenker av og til på at det kunne være oss. Hvis Norge en gang ble ubeboelig.

En gang flyktet vi til Sverige og England. Og vi emigrerte til Amerika og Australia.

Fordi vi ville det....

Meningsløse sammenligninger.

De flyktet til Sverige og England ble forfulgt av nazistene under krigen. Og de aller fleste flyttet tilbake til Norge etter krigen. De var ikke økonomiske flyktninger som de fleste som kommer til Norge er.

Amerika og Australia (så mange var det ikke som flyttet dit) hadde underskudd på arbeidskraft og oppfordret folk til å flytte dit. Det gjør ikke Norge.

Gjest ja du kan godt lure nå
Skrevet

Dakal lille deg - du klarer ikke å skjule skrivestilen og språkbruken din. Men jeg har allerede sagt at jeg, fordi jeg synes synd på deg, skal la deg holde på i fred.

Du har ikke muligheter til å kjenne skrivestilen min, og det er morsomt å se at du sier at jeg ikke klarer å skjule språkbruk og skrivestil. Sier mye om deg og dine hersketeknikker på dol. Håper at riktig mange leser dette og ser hvor tåpelig det er å påstå å kjenne skrivestil til en som ikke har skrevet noe særlig.

Skrevet

Du har ikke muligheter til å kjenne skrivestilen min, og det er morsomt å se at du sier at jeg ikke klarer å skjule språkbruk og skrivestil. Sier mye om deg og dine hersketeknikker på dol. Håper at riktig mange leser dette og ser hvor tåpelig det er å påstå å kjenne skrivestil til en som ikke har skrevet noe særlig.

Det er ingen hersketeknikk, men en ren avvisning av all diskusjon med deg. Som sagt - jeg synes oppriktig synd på deg, og ønsker ikke blande meg borti sinnet ditt. I motsetning til enkelte andre har jeg ingen illusjoner om å kunne stille psykiske diagnoser på folk over nettet, så jeg velger heller å unngå diskusjoner med deg.

Skrevet

*krrremt* Hørte ikke....?

Jeg som begynte å få et nesten-beundringsforhold til deg nå! ;-p

Ok, jeg formulerte meg sikkert litt for lynraskt og ivrig, men fikk da frem noe av poenget mitt, tror jeg. ;)

Joda - vi er nok ganske enige :-)

"........................................."

Skrevet

stå på Prosac! Er så enig med deg. Det er naivt å tro at vi kan redde verden med kjærlighet som noen over sier. I realiteten gjør vi ikke invandrere generelt en tjeneste, ved å slippe inn de som har fått avslag, eller å slippe inn altfor mange. Det vil ødelegge for de som allerede er her. Det er faktisk innvandrere her i Norge som også mener vi bør ha en strammere invandringspolitikk. Så det er bare TULL det noen kommer med her, å antyde at det har noe med hudfarge ogv å gjøre.

Men du bør slutte å bruke begrepet "innvandrere". En asylsøker og/eller flyktning er ikke en innvandrer. Det har vært innvandringsstopp i norge i lange tider.

"..........................................."

Skrevet

er ikke meg : P ihvertfall.

Det vet jeg.

"......................................."

Gjest ja du kan godt lure nå
Skrevet

Det er ingen hersketeknikk, men en ren avvisning av all diskusjon med deg. Som sagt - jeg synes oppriktig synd på deg, og ønsker ikke blande meg borti sinnet ditt. I motsetning til enkelte andre har jeg ingen illusjoner om å kunne stille psykiske diagnoser på folk over nettet, så jeg velger heller å unngå diskusjoner med deg.

Stakkars deg. Et øyeblikk ble jeg usikker på hva du mente, men jeg forstår at du er sikker på at jeg er en eller annen.

Det er arrogant å antyde at noen har psykiske problemer. Arroganse har du tydeligvis nok av. Å antyde det overfor meg som har skrevet noen få innlegg på få uker er ikke noe å svare på.

Skrevet

Stakkars deg. Et øyeblikk ble jeg usikker på hva du mente, men jeg forstår at du er sikker på at jeg er en eller annen.

Det er arrogant å antyde at noen har psykiske problemer. Arroganse har du tydeligvis nok av. Å antyde det overfor meg som har skrevet noen få innlegg på få uker er ikke noe å svare på.

Nuvel. Arrogant? Kanksje. Men i det minste forsøker jeg ikke å bruke det mot deg, eller å bruke det som hersketeknikk. Det må vel være tydelig i og med at jeg har sagt flere ganger at jeg ikke skal diskutere med deg?

Gjest Aldri i livet min venn!
Skrevet

Det er utallige millioner mennesker i verden som lider. Skal vi slippe alle inn i Norge?

Nei,men det er mulig å finne en plass i sitt hjerte til alle som lider,ved å sende dem gode tanker istedenfor vonde.

Det har de nok av,vis at dere er medmennesker folkens,ikke kalde roboter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...