lovetann Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det var det at jeg hadde flørtet med han som plager meg sånn. Før vi sovnet sa jeg at jeg likte han. Jeg snakket om kjæresten min, sa at vi IKKE kunne ha sex. At jeg bare ville sove. Det var greit sa han, så sovnet jeg. Det plager meg sånn at jeg var så dum. Jeg føler at det er min egen skyld. Jeg er så redd for at kjæresten min skal bli såret, lei seg, sint. Kanskje han skylder på meg han også? Innerst inne tror jeg han vil forstå tilslutt, men jeg er ikke helt sikker. I alle fall, jeg har ikke lyst å fortelle dette til han. Jeg vil komme meg gjennom dette selv og jeg håper at jeg aldrig må fortelle dette. Jeg vil at han skal se på meg slik jeg var. Det er så fælt, tenk jeg hadde bare vært med min kjæreste på mange år. Nå har en annen vært inni meg. jeg vet det kommer til æ være veldig tungt for kjæresten min. jeg skåner jo han om jeg kommer meg gjennom dette selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235657-takk-for-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.