Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var det at jeg hadde flørtet med han som plager meg sånn. Før vi sovnet sa jeg at jeg likte han. Jeg snakket om kjæresten min, sa at vi IKKE kunne ha sex. At jeg bare ville sove. Det var greit sa han, så sovnet jeg. Det plager meg sånn at jeg var så dum. Jeg føler at det er min egen skyld. Jeg er så redd for at kjæresten min skal bli såret, lei seg, sint. Kanskje han skylder på meg han også?

Innerst inne tror jeg han vil forstå tilslutt, men jeg er ikke helt sikker. I alle fall, jeg har ikke lyst å fortelle dette til han. Jeg vil komme meg gjennom dette selv og jeg håper at jeg aldrig må fortelle dette. Jeg vil at han skal se på meg slik jeg var. Det er så fælt, tenk jeg hadde bare vært med min kjæreste på mange år. Nå har en annen vært inni meg. jeg vet det kommer til æ være veldig tungt for kjæresten min. jeg skåner jo han om jeg kommer meg gjennom dette selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235657-takk-for-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...