Gå til innhold

Svelget piercing

Gjest Småpanisk og oppgitt DarkPink

Anbefalte innlegg

Gjest Småpanisk og oppgitt DarkPink
Skrevet

Takk til dere som synes "juggel gjennom kroppen" er en uting, dere kan snu her.

Jeg er 95% sikker på at det er null fare, men jeg må bare spørre så jeg får sove inatt, siden jeg har en liten greie for akkurat sånt med spising =S

Jeg svelgte nettopp øverste del av tungepiercingen min. Ikkje le og spis på samme tid... Regner med det er titan eller noe sånt. Siden det er laget for å gå igjennom tunga, så kan det vel ikke være noen fare at den ligger i magesekken en stund? Den kommer naturlig ut igjen?

Og er det noen som vet hvor fort det gror igjen? Jeg rekker nemlig ikke å kjøpe ny før etter jobb klokken fem i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med den kommer ut den naturlige veien. Folk har svelget rarere ting før. ;)

Men har hørt at hull i tunga gror FORT igjen. Ei venninne av meg som hadde dette påsto det bare tok noen timer. Men vet ikke om hun snakket helt sant da, men sår i tunga gror jo raskt.

Skrevet

Hihihihihi! Sorry, den glapp ut. Jeg skal ta meg sammen;-)

Det går helt sikkert bra. Sønnen min har spist mye verre ting enn det der, og det kommer ut igjen.

Skrevet

Regner med den kommer ut den naturlige veien. Folk har svelget rarere ting før. ;)

Men har hørt at hull i tunga gror FORT igjen. Ei venninne av meg som hadde dette påsto det bare tok noen timer. Men vet ikke om hun snakket helt sant da, men sår i tunga gror jo raskt.

gror nok ikke igjen før imorgen... så får den nye sikkert inn igjen

Skrevet

Det har vel grodd nå....

På fem minutt....?

hare1365380455
Skrevet

På fem minutt....?

Nei, jeg tror det tar en halvtime.

Skrevet

Hihihihihi! Sorry, den glapp ut. Jeg skal ta meg sammen;-)

Det går helt sikkert bra. Sønnen min har spist mye verre ting enn det der, og det kommer ut igjen.

Var det jeg regnet med. Emil i Lønneberget svelget jo tross alt en femøring, og legen sa at han skulle bare spise fem boller og vente...

Føler meg så utrolig som Emil noen ganger.

Siden biologien ikke er helt på plass, når kommer den ut sånn ca? Så jeg slipper å sitte å kaldsvette og kjenne på den imaginære kvalmen og blindtarmsbetennelsen jeg har pådratt meg iløpet av fem minutter

Skrevet

Nei, jeg tror det tar en halvtime.

Neh, har ventet en time før. Men et døgn kan nok bli litt vel lenge... =/

Pokker altså! Den fikser jeg IKKE å ta opp igjen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Var det jeg regnet med. Emil i Lønneberget svelget jo tross alt en femøring, og legen sa at han skulle bare spise fem boller og vente...

Siden biologien ikke er helt på plass, når kommer den ut sånn ca? Så jeg slipper å sitte å kaldsvette og kjenne på den imaginære kvalmen og blindtarmsbetennelsen jeg har pådratt meg iløpet av fem minutter

Hihi, og vips så var du ikke så anonym lenger. :) Den kommer nok ut neste gang du skal på do.

Skrevet

Du kommer nok sikkert til å høre den når den kommer ut...

*klunk*

hare1365380455
Skrevet

Hihi, og vips så var du ikke så anonym lenger. :) Den kommer nok ut neste gang du skal på do.

Hihi, hun var ikke så anonym i det første nicket heller....

Skrevet

Du kommer nok sikkert til å høre den når den kommer ut...

*klunk*

Hehe.. det er bare den lille sommerfugldelen.. så det kommer i grunn an på om den har lagt seg midt inni eller ytterst. USJ, nok detaljer!!

Skrevet

Den kommer sikkert ut i morgen eller i overimorgen.

Kan du ikke putte noe annet inn da? Nesepiercingen min grodde igjen i løpet av en MR-undersøkelse som tok 2,5 timer og det enda jeg hadde hatt den ett år.

Skrevet

Ikke så vanskelig å skjønne at det var darkpink som skjulte seg bak "småpanisk og oppgitt dark pink" vel? =p

Vurderte sterkt å være anonym fordi jeg prater altfor mye om piercinger her, men så VISSTE jeg at jeg kom til å glippe uansett, så derfor turte jeg ikke =)

Skrevet

Den kommer sikkert ut i morgen eller i overimorgen.

Kan du ikke putte noe annet inn da? Nesepiercingen min grodde igjen i løpet av en MR-undersøkelse som tok 2,5 timer og det enda jeg hadde hatt den ett år.

DAMN!

Jo, kom gjerne med forslag til erstatninger som kan puttes inn, alle som har noen!

Skrevet

DAMN!

Jo, kom gjerne med forslag til erstatninger som kan puttes inn, alle som har noen!

En annen piercing kanskje?

Ville ikke gått for strikkepinne liksom ;)

Skrevet

DAMN!

Jeg har brukt en øredobb i nesa før men vet faktisk ikke hvor tykk en tunge er :o(

Skrevet

En annen piercing kanskje?

Ville ikke gått for strikkepinne liksom ;)

Hehe. Ser det for meg på jobb.

Har ingen flere piercinger =/ Bortsett fra en ring med kule på som skal være et helt annet sted, men den tror jeg ikke passer, og vet ikke hvor jeg har den. Går ikke an å bruke noe smykkekjede eller noe da? Nei. Argh!

Vil ikke miste den, liker den så godt! =(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...