Gå til innhold

Svelget piercing

Gjest Småpanisk og oppgitt DarkPink

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt en øredobb i nesa før men vet faktisk ikke hvor tykk en tunge er :o(

Tykkere =( Og hullet er litt breiere, så med mindre den har veldig stor "pynt* så tror jeg den ville skli igjennom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tykkere =( Og hullet er litt breiere, så med mindre den har veldig stor "pynt* så tror jeg den ville skli igjennom...

En skrue med sånn dings på enden?

Skrevet

En skrue med sånn dings på enden?

Hva mener du? Putte en skrue i tunga?

Skrevet

Hva mener du? Putte en skrue i tunga?

Går det an? Hvis den ikke er spiss på enden?

Skrevet

Går det an? Hvis den ikke er spiss på enden?

Det var en jævlig god ide, men den var for tykk =/ Skal ikke være enkelt! Nå fant jeg en dritfin øredobb som såvidt stakk ut på andre sida. Altfor kort, og sikkert juggel, så har sikkert både betennelse i tunga og ett bakstykke i magen imorra, men. Verdt et forsøk?

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hehe. Ser det for meg på jobb.

Har ingen flere piercinger =/ Bortsett fra en ring med kule på som skal være et helt annet sted, men den tror jeg ikke passer, og vet ikke hvor jeg har den. Går ikke an å bruke noe smykkekjede eller noe da? Nei. Argh!

Vil ikke miste den, liker den så godt! =(

Hei.. Stakkars deg da.. :(

Om du ikke har noe annet, hva med en slags "stålstreng" gjennom hullet? Så tvinner du endene sammen som en ring når den er gjennom? Smykkekjede/armbånd kan du vel også få gjennom, om du fester noe stivt (nål?) i enden?

*tenke, tenke*

Lykke til, uansett hva du finner på!!

Skrevet

Hei.. Stakkars deg da.. :(

Om du ikke har noe annet, hva med en slags "stålstreng" gjennom hullet? Så tvinner du endene sammen som en ring når den er gjennom? Smykkekjede/armbånd kan du vel også få gjennom, om du fester noe stivt (nål?) i enden?

*tenke, tenke*

Lykke til, uansett hva du finner på!!

Fant en ørdedobb som var (nesten) lang nok.. tar sjansen på den. Redd ståltråd og slikt er for jugglete, så jeg får betennelse. Det er vel gjerne øredobben og, men.. Tar sjansen. Tusentakk for ideer i alle fall!

Skrevet

Det var en jævlig god ide, men den var for tykk =/ Skal ikke være enkelt! Nå fant jeg en dritfin øredobb som såvidt stakk ut på andre sida. Altfor kort, og sikkert juggel, så har sikkert både betennelse i tunga og ett bakstykke i magen imorra, men. Verdt et forsøk?

Du høres ut som du har like kjip verktøyskasse som meg :o)

Ja, jeg hadde prøvd øredobben, jeg har trøkka øredobber gjennom nesehullet som er altfor tynt før :o( Men da må du rense skikkelig de neste dagene. Du kan jo koke den, ev ha i sprit/parfyme eller noe slikt før du setter den inn.

Skrevet

Du høres ut som du har like kjip verktøyskasse som meg :o)

Ja, jeg hadde prøvd øredobben, jeg har trøkka øredobber gjennom nesehullet som er altfor tynt før :o( Men da må du rense skikkelig de neste dagene. Du kan jo koke den, ev ha i sprit/parfyme eller noe slikt før du setter den inn.

Orker ikke annet enn legge meg nå.. Hva er det motsatte av snusfornuftig? Jeg er ihvertfall det.

Men jeg skal rense godt de neste dagene, tok munnskyllevann da, som om det hjelper =p

Takk for gode råd! (Takk til dere andre som svarte også. Nattenatt)

Skrevet

Den kommer sikkert ut i morgen eller i overimorgen.

Kan du ikke putte noe annet inn da? Nesepiercingen min grodde igjen i løpet av en MR-undersøkelse som tok 2,5 timer og det enda jeg hadde hatt den ett år.

MR på 2,5 timer :o

Skrevet

MR på 2,5 timer :o

Hodet og hele ryggen, den gamle maskinen på Ullevål. Nå tar det tre kvarter med den nye.

Skrevet

Hodet og hele ryggen, den gamle maskinen på Ullevål. Nå tar det tre kvarter med den nye.

Ok. Jeg har bare tatt 10-15 minutt, men det var bare hodet.

Skrevet

Ok. Jeg har bare tatt 10-15 minutt, men det var bare hodet.

Jeg spiste to valium og så sovna jeg heldigvis. Ellers så er jeg ikke sikker på om jeg hadde holdt ut

Skrevet

Jeg spiste to valium og så sovna jeg heldigvis. Ellers så er jeg ikke sikker på om jeg hadde holdt ut

M-m. Da jeg tok MR en gang fikk jeg sobril - tror det var første gang jeg tok det. Etterpå gikk jeg rundt i byen og var skikkelig rolig og happy. hehe

Skrevet

M-m. Da jeg tok MR en gang fikk jeg sobril - tror det var første gang jeg tok det. Etterpå gikk jeg rundt i byen og var skikkelig rolig og happy. hehe

Jeg tok taxi hjem og sov videre tror jeg :o)

Skrevet

Jeg tok taxi hjem og sov videre tror jeg :o)

jeg hadde dødd - "FRYKTENS MASKIN"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke så vanskelig å skjønne at det var darkpink som skjulte seg bak "småpanisk og oppgitt dark pink" vel? =p

Vurderte sterkt å være anonym fordi jeg prater altfor mye om piercinger her, men så VISSTE jeg at jeg kom til å glippe uansett, så derfor turte jeg ikke =)

Sorry, jeg leste feil, så bare den første delen av nicket. Hihi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...