Gå til innhold

Noe å tenke på...

Anbefalte innlegg

Gjest petter sprett
Skrevet

Min mobiltelefon med vanlig strøm sendte en direktemelding til min

kalkulator som har lysstrøm som energikilde. Meldingen heter "

AAndAkd.8 " Altså " Andakt.8 ", og refererer sannsynligvis til

1.Mosebok 8. hvor Gud forsikrer at Jorden og mennesker aldri mer skal

oppleve tilintetgjørelse med syndflod. Greit å vite. Mer interessant

kan det være å se at strøm fra batteri i mobiltelefonen og solstrøm

i kalkulator kommuniserer innbyrdes styrt med tankekraft ( Gud ). Noe

å tenke på for Nokia og Casio. Den samme teknologien blir brukt hver

gang på natten når vi drømmer hvor hjernen fungerer som mobiltelefon

med videofunksjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du den samme som keinstein?

Han er den tidligere Tristan, med de endeløse innleggene om "pepe". Han kjenner definitivt ikke sin besøkelsestid :-)

"............................................"

Gjest Lysglimt
Skrevet

Intelligente energier og ånder kan bevege seg via det elektriske anlegget,kan de så kan Gud...ettersom det i bunn og grunn består av det samme,nemlig energi :)

Skrevet

Er det i samme gate å fortelle at da jeg satt i kassen i en dagligvarebutikk slo jeg inn på strekkoden som smør bordpakning?

Gjest petter sprett
Skrevet

Er du den samme som keinstein?

Det var en ånd som hjalp meg hit. Mulig det var for å "ta meg vekk" fra

psykolologer, psykologiprofessorer m/fjertefølje.

Gjest petter sprett
Skrevet

Han er den tidligere Tristan, med de endeløse innleggene om "pepe". Han kjenner definitivt ikke sin besøkelsestid :-)

"............................................"

Og du gjetter og gjetter? Jeg er ny her.

Mrs. Wallace
Skrevet

Er det i samme gate å fortelle at da jeg satt i kassen i en dagligvarebutikk slo jeg inn på strekkoden som smør bordpakning?

*LOL*

Skrevet

Fakta?? Hvordan kan et menneske slå inn?

Skrevet

LOL

Gjest vet hvem det er
Skrevet

Det var en ånd som hjalp meg hit. Mulig det var for å "ta meg vekk" fra

psykolologer, psykologiprofessorer m/fjertefølje.

Jaha, og så ble du vist hit hvor det er psykiatriforum med psykiater som svarer? For å slippe unna psykiater og fjerteføljet deres som du skriver... Rare greier!

Det er ikke heller slik at du har blitt utvist fra utallige andre nettsteder, og bare har dette igjen, da?

Gjest addict of you
Skrevet

Jaha, og så ble du vist hit hvor det er psykiatriforum med psykiater som svarer? For å slippe unna psykiater og fjerteføljet deres som du skriver... Rare greier!

Det er ikke heller slik at du har blitt utvist fra utallige andre nettsteder, og bare har dette igjen, da?

- Har lenge tenkt at han petter smart aldri har lest annet enn mosebøkene, ja.

Skrevet

Fakta?? Hvordan kan et menneske slå inn?

Ja, det er sant. Syntes det var litt pussig selv. Også smør da... Og jeg er ikke småtykk engang!

Skrevet

Ja, det er sant. Syntes det var litt pussig selv. Også smør da... Og jeg er ikke småtykk engang!

Syntes ikke det var så dum ting, jeg. Hva ville du vert om du fikk velge i hele butikken?

Skrevet

Syntes ikke det var så dum ting, jeg. Hva ville du vert om du fikk velge i hele butikken?

Jeg ville vært søt som sukker...

Men rund og myk som smør ække ille det heller.

Du da?

Gjest heidia
Skrevet

Det oser noe ondskapsfullt over det du skriver her!

Skrevet

Jeg ville vært søt som sukker...

Men rund og myk som smør ække ille det heller.

Du da?

Enig der. Jeg tror jeg ville vert en mørk sjokolademousse. Det er det deiligste jeg vet om i en vanlig dagligvare tror jeg. Og chips da, men mousse er det litt mer klasse over ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...