Gå til innhold

Nå reiser vi!

Gjest Sol, her kommer vi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg i går om erfaringer om å reise uspesifisert og fikk litt delte

tilbakemeldinger om det!

Så tok en oppgradering, vet vi får leilighet, to-stjerners eller mer, med eget bad, slipper å bo sammen med ukjente, buss til å fra flyplassen og mat på flyet!

Så nå drar vi på tur om ca 30 timer!

Både gleder å gruer oss, men mest gleder oss, håper inderlig vi blir fornøyde nå da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere vet det er med bad og to-stjerners, så er det jo greit. :-)

Skrevet

Siden jeg først har dere kloke DOLere her så kan jeg kanskje spørre hva det er lurt å huske på å ta med seg når man reiser med en femåring.

Er ikke så veldig bereist skjønner dere, og nå har jeg ikke all verdens tid til å planlegge pakking heller da!

Gjest dina2
Skrevet

Siden jeg først har dere kloke DOLere her så kan jeg kanskje spørre hva det er lurt å huske på å ta med seg når man reiser med en femåring.

Er ikke så veldig bereist skjønner dere, og nå har jeg ikke all verdens tid til å planlegge pakking heller da!

Jeg har alltid med noen lydbøker, litt lesestoff, noen spill og aktivitetshefte tilpasset alderen. Da mi jente var rundt fem, hadde vi også med litt leker, noen barbiedokker osv.

Bøtte og spade er moro til sanden, men det får man jo kjøpt i syden om du ikke ønsker å ta det med i bagasjen.

Ellers så prøver jeg å pakke minst mulig, vet av erfaring at jeg alltid har for mye med meg.

Jeg har forresten alltid en tube nylonvask med meg til syden. Kjekt å bruke til å skylle opp badetøyet og fjerne evt flekker på klær.

Reiser selv uspesifisert til syden om noen få timer:)

Skrevet

Hvor skal dere?

Ta med noe å gjøre på flyet.

Hvis dere reiser om natten, anbefaler jeg teppe eller lignende til flyet. Det blir ofte kaldt ombord, og det er ikke alltid de har nok tepper.

Det dere glemmer, kan dere kjøpe. Sydensteder har det meste man trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...