Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som aldri har fått orgasme, og alltid faket.

Ingen av mine partnere har skjønt noe, men jeg har nå endelig fortalt det til min samboer. Det er veldig godt at han nå vet det, men det forandrer ingenting ved orgasmen selfølgelig.

Jeg har aldri funnet det behagelig å ta på meg selv, så det gjør jeg heller ikke. Jeg synes det er godt både å bli befølt, onanert og ha sex, men orgasmen kommer aldri.. Jeg vet det er veldig mange som aldri får orgasme, men det ligger som regel noe bak...

Jeg kan tenke meg at det er sikkert mange flere som er i samme situasjon som meg. Jeg vil gjerne ha svar fra de som er i samme situasjon som meg, og gjerne fra noen som vet måter jeg kan oppnå orgasme på...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235664-hvordan-oppn%C3%A5-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvt sterke vibratorer eller massasjestrålen i dusjen til å begynne med? Noen opplever en tissefølelse som hindrer dem i å gå lengre, så derfor kan det være greit å prøve seg frem i dusjen. Ta deg god tid, alene, og bare kjenn på hvor godt alt er, ikke stress med å få orgasmen. Spenn musklene der nede, trekk de sammen, og slipp opp, trekk sammen igjen. Bare sett av en time der du bare leker deg med vibrator og/eller dusj, eneste rådet jeg kan gi deg tror jeg.

Har du prøvt sterke vibratorer eller massasjestrålen i dusjen til å begynne med? Noen opplever en tissefølelse som hindrer dem i å gå lengre, så derfor kan det være greit å prøve seg frem i dusjen. Ta deg god tid, alene, og bare kjenn på hvor godt alt er, ikke stress med å få orgasmen. Spenn musklene der nede, trekk de sammen, og slipp opp, trekk sammen igjen. Bare sett av en time der du bare leker deg med vibrator og/eller dusj, eneste rådet jeg kan gi deg tror jeg.

Jeg skriver under på det rådet...

Hvis du selv ikke har lært deg å få orgasme, så skal det mye til for at du får det sammen med en partner. Selv om det er ingen regler uten unntak.

Få orgasme handler om de rette befølingene med rett hastighet, rett trykk, stoppe i det riktige øyeblikket, starte opp igjen riktig, stramme de rette musklene, ligge i de rette stillingene, ikke minst ha de rette tankene, osv, osv.

Klarer du ikke dette alene så blir det enda vanskligere sammen med en partner.

Du vet jo knapt selv hva som skal til i og med at du ikke tar på deg selv, så hvordan en partner skal vite det blir enda vanskligere.

Så annet valg enn å trene på dette er det ikke. Det beste hadde jo vært at du hadde trent ved onani, så du lærer deg hva som skal til for så å trene sammen med partneren din.

Det er ikke akkurat det verste man kan trene på heller dette:-)

Enda godt at du har sagt det til din kjæreste at du har faket orgasme, det kommer det aldri noe godt ut av og er hull i hode i lengden. I noen få tilfeller kan jeg forstå det, men generelt er det svært dumt.

Gjest Thhhhea

Hvis du ikke vet hvordan du selv får orgasme blir det vanskelig å få det med en partner da du ikke vet helt hvordan det føles. Tok meg ca 3 år med samme partner før jeg fikk orgasmen under samleie med han. Har aldri faket, og ingen prob med orgasme under oralsex, men så var det dette evige problemet med orgaseme under samele. Partneren min var klar over saken og når jeg så en dag fikk orgasme var det med god hjelp fra han under instruksjoner fra meg :)

Mitt råd er å hvertfall få orgamse "med deg selv". Hvordan skal du ellers forklare partneren din hvordan han skal gjøre det? Enklere å slappe av blir det også. Har vel noe med trygghet på seg selv og situasjonen å gjøre. Så sett i gang og øv, jente - det lønner seg :)

Jeg har ikke så lenge jeg kan huske hatt problemer med å få orgasme, hverken alene eller med partner. MEN! Som regel krever det full konsentrasjon fra min side. Kan ikke drive å fantasere om johnny depp eller noe sånn :P Det krever at jeg faktisk kjenner etter på det som skjer "der nede". Ikke alltid, men oftest.

Ellers har jo de andre gitt gode råd. Og jeg ville også anbefalt dusjen :) Lykke til!

Annonse

Gjest Tips & triks

Helt klart ett godt råd... kjøp en vibrator, sett av masse tid alene & prøv deg frem.

Jeg hadde tidligere problemer med å få orgasmer... men, ihvertfall for meg, hjalp det mye med litt trening... Nå kommer de som perler på en snor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...