Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Som rullestolbruker lurer jeg på om jeg kan få politisk asyl i USA, siden Norge er så innmari trege med tilrettelegging og USA har en antidiskrimineringslov slik at alle steder er tilgjengelige og de har en lovbestemt rett dvs ADA-bestemmelsene som er nedfelt i grunnloven? Vinteren her i Norge er et helvete da de ikke måker snøen bort og rullestolbrukere ikke kommer seg ut. 0 Siter
Mariafyfy Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja, for min del! Bare vi slipper å inngå byttehandel der vi forplikter oss til å ta imot en (prikkprikkprikk) et eller annnet i motbytte! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Ja, for min del! Bare vi slipper å inngå byttehandel der vi forplikter oss til å ta imot en (prikkprikkprikk) et eller annnet i motbytte! Ja, du aner ikke hva du må ta i bytte for meg altså. 0 Siter
Mariafyfy Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja, for min del! Bare vi slipper å inngå byttehandel der vi forplikter oss til å ta imot en (prikkprikkprikk) et eller annnet i motbytte! Skjelver og klaprer tenner bare ved tanken! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Skjelver og klaprer tenner bare ved tanken! Tru'kke flyfly liker at du nesten rapper nicket hennes altså ) 0 Siter
Mariafyfy Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Tru'kke flyfly liker at du nesten rapper nicket hennes altså ) fyfy er ikke det samme som flyfly vettu! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 fyfy er ikke det samme som flyfly vettu! Jeg vet det. Men det ligner og har ikke du erta på deg nok folk her inne nå da ) 0 Siter
Mariafyfy Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg vet det. Men det ligner og har ikke du erta på deg nok folk her inne nå da ) Har ikke erta på meg noen som jeg vet om enda, men det skulle vært moro kansje? 0 Siter
Mariafyfy Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Har ikke erta på meg noen som jeg vet om enda, men det skulle vært moro kansje? Tenkte du forrestn på det med asylsaken? Vel- det var en som var uenig og den svelger jeg glatt, hihi! 0 Siter
Gjest Batman ute i kveld Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Tru'kke flyfly liker at du nesten rapper nicket hennes altså ) Den pripne, snerpete flyfly er fyfy noen ganger så det passer bra. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Nja, det spørs nå det.Hvis du har penger(lønn) kan du sikkert bo i USA og få tilsendt lønna dit. 0 Siter
Mariafyfy Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Den pripne, snerpete flyfly er fyfy noen ganger så det passer bra. Maby baby, men flyfly er ikke meg. Jeg er en annen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Har ikke erta på meg noen som jeg vet om enda, men det skulle vært moro kansje? Hvis du er den jeg tror, så klarer du det snart ) 0 Siter
Gjest Batman ute i kveld Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Du har det bra i Norge som rullestolbruker. Hvis du tror at du får det bedre i USA er du naiv og det har du ikke grunn til. Amerikanere tar ikke imot asysøkere fra Norge og det er du utmerket godt klar over. Jeg lurer på om du skriver innlegget av dumhet eller noe annet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Den pripne, snerpete flyfly er fyfy noen ganger så det passer bra. Du kjenner'a ikke du ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Nja, det spørs nå det.Hvis du har penger(lønn) kan du sikkert bo i USA og få tilsendt lønna dit. Jeg har jo uføretrygda mi da, jeg overlever vel på den i USA. Men kan ikke reise fra minstemann da vet du ) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har jo uføretrygda mi da, jeg overlever vel på den i USA. Men kan ikke reise fra minstemann da vet du ) Nei, det går jo ikke. Du får vente til han blir eldre :-) 0 Siter
Gjest Batman ute i kveld Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Du kjenner'a ikke du ( Jo det gjør jeg. 0 Siter
Mariafyfy Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hvis du er den jeg tror, så klarer du det snart ) Fortell! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Du har det bra i Norge som rullestolbruker. Hvis du tror at du får det bedre i USA er du naiv og det har du ikke grunn til. Amerikanere tar ikke imot asysøkere fra Norge og det er du utmerket godt klar over. Jeg lurer på om du skriver innlegget av dumhet eller noe annet? Er det ikke mulig å bo der så lenge staten sender trygden dit? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.