Sofline Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg skal søke deltidsjobb i en bokhandel. Det er ingen krav om bransjeerfaring, og det har jeg heller ikke. Men hva i all verden skal jeg skrive for å fremheve meg selv? Alle tips mottas med takk! 0 Siter
cathlin Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 litteraturinteressert, serviceinnstilt, blid/hyggelig/godt humør, butikkerfaring, pålitelig, presis/punktlig, lærevillig, positiv? for eksempel 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 litteraturinteressert, serviceinnstilt, blid/hyggelig/godt humør, butikkerfaring, pålitelig, presis/punktlig, lærevillig, positiv? for eksempel Takk for mange gode tips, men butikkserfaring har jeg ikke da... :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Takk for mange gode tips, men butikkserfaring har jeg ikke da... :-) Du kan ha erfaring med å jobbe med mennesker, skrive at du liker å jobbe i et miljø med folk rundt deg. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Du kan ha erfaring med å jobbe med mennesker, skrive at du liker å jobbe i et miljø med folk rundt deg. God idé! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.